Održano je drugo kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.
Uroš Grujić, Senior Director, Head of Investment Properties SEE, CBRE
- Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?
Naravno, gotovo svakoga dana! Promena taktike predstavlja adaptaciju na novonastale okolnosti. Imajući u vidu da živimo u vremenima u kojima je promena jedina konstanta, bez adaptacije, odnosno promene taktike – nema ni uspeha. U takvoj trci, gde u jednom danu sve ide po planu, a već sledećeg izgleda kao da se sve urušava, često možete pomisliti i da ste izgubili kontrolu. Ali iskusan vozač se vrati na stazu. U takvim okolnostima najvažnije je imati dobrog „suvozača”, tim na koji se možete osloniti. Sigurnost i poverenje u tim – da će na osnovu prethodnog dogovora sve biti ispunjeno, da ne morate sami da razmišljate dalje o tome – smatram neprocenjivim.
- Koliko se često usudite da „vozite bez ruku” (preduzimate relativno riskantne poteze)?
Povremeno treba pustiti volan, isprobati neku novu krivinu, pod većom brzinom, ali sve u određenim granicama. U životu treba biti umeren u svemu, pa tako i u riziku. Važan je balans. Preferiram pouzdanost u poslovnoj trci, jer to je recept za uspeh na duge staze. Ipak, povremeno treba dati gas i testirati adrenalin, jer ako ne pritisnemo papučicu gasa, neophodno je mnogo više vremena da se stigne do zvezda.
- Koliko treba ulagati u mašinu (proizvod, uslugu i sl.), a koliko u „pit-stop” (ljude)?
Bez jednog nema ni drugog, usko su povezani. Obe stvari treba negovati, usavršavati, činiti boljim.
- Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?
Poštenje, ambicija, upornost i, naravno, hrabrost. Uz to bih dodao i malo sportskog bezobrazluka.
Izvor: BIZLife Magazin