Održano je četvrto i poslednje kolo za sezonu 2022. godine u takmičenju u vožnji automobila, koje medijska kuća BIZLife organizuje uz podršku BMW Srbija – BMW Biznis liga, na NAVAK stazi. Najbolji iz sveta biznisa pokazali su da dobri menadžeri i dobri vozači imaju mnogo toga zajedničkog i odlično se snašli za volanom BMW sportskih i biznis mašina.
Ne prolazi na crveno, ali na žuto, ako je bezbedno, prođi
Ivan Vitorović, CEO, hotel Mona Plaza
Da li, po vašem mišljenju, vozač koji prvi put vidi stazu može da nadmaši iskusnog vozača?
Iskustvo je neprocenjivo bogatstvo, dozvoljava da bez većeg napora vladate situacijom i sigurno vozite, tj. vodite poslovanje. Međutim, često smo naučeni i pogrešno, rutina nam ne dozvoljava da idemo i brže nego što smo naučeni. Zato ne treba potcenjivati moć i značaj novih vozača i treba ih uključiti na stazu.
- Vozači često moraju da menjaju taktiku u toku trke. Da li ste i vi nekad bili u takvoj situaciji?
Menjaju se i okolnosti na putu, zato morate menjati i taktiku. Svedoci smo velikih promena, tj. njihovog ubrzanja, poslednje tri godine, te je svako od nas morao da promeni taktiku u poslovanju. Ne postoji luksuz vožnje na isti način. Zapravo, tek nam predstoji promena taktike, izazovi ispred nas nisu nešto što je predvidivo i moramo se prilagođavati. Što je još bitnije, moramo predviđati promene i, u skladu sa njima, menjati taktiku. Onaj ko bude brže menjao taktiku bezbednije i brže će stizati do cilja.
- Šta najviše cenite kod suvozača u poslovnom, a šta kod suvozača u privatnom životu?
Iskrenost i istrajnost. Ako se ova dva postulata spoje sa zajedničkom vizijom, koja je preduslov, uspeh je zagarantovan. Ukoliko ne delite iste vrednosti i niste istrajni na tom putu – jednostavno, nikuda nećete stići.
- Koje odlike, po vašem mišljenju, čine šampiona?
Pokazivati na sopstvenom primeru kako treba raditi i biti spreman za konstantne promene i učenje. Kako je Heraklit rekao, nema ničeg trajnog, osim promena.
- Da li vam je u karijeri (ali i u privatnom životu) važnija brzina ili pouzdanost?
Stigni među prvima na najbezbedniji način. Ne prolazi na crveno, ali na žuto, ako je bezbedno, prođi.
Izvor: BIZLife Magazin