Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bloomberg Adria

    Bloomberg Adria: Kvalitetne informacije za bolji biznis

    Bloomberg Adria, jedinstveni medijska platforma namenjena pre svega poslovnim ljudima počeće uskoro da radi u regionu koji obuhvata Srbiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Severnu Makedoniju.

    Zamišljen kao „digital first“ platforma, koja će imati on-line prisustvo sa audio i video sadržajem, Bloomberg Adria obuhvata i televizijski program a izdavaće i mesečnik Bloomberg Adria Businessweek.

    Sa urednicom portala Bloomberg Adria Srbija Jelenom Stjepanović, koja ima skoro dvodecenijsko iskustvo kao novinar i urednik u nacionalnim i relevantnim biznis medijima, razgovaramo o tome šta Bloomberg Adria donosi na tržište Srbije i regiona.

    • Bloomberg Adria po prvi put spaja sve medijske formate i pet zemalja regiona, šta publika može da očekuje?

    Korisnici Bloomberg Adria platforme će jednim klikom imati pristup poslovnim vestima, izveštajima i analizama iz Srbije i još četiri zemlje regiona, kao i iz sveta. Reč je o takozvanoj „digital first“ platformi ali će program takođe biti emitovan i na TV kanalu, kdje imamo stvarno odličnu ekipu iskustvenih prezentera i editora u svih pet zamalja. Cilj nam je da sa timom saradnika, iskusnih novinara i analitičara odgovorimo na sva pitanja i donesemo dubinsku analizu potkrepljenu podacima na svako relevantno pitanje i temu iz oblasti finansija, biznisa, realne ekonomije, tehnologije,… Za to smo opremljeni kako svojim iskustvom, tako i naprednim Bloomberg alatima koji do sada u srpskim medijima nisu bili korišćeni.

    • Kojoj publici će se Bloomberg Adria prvenstveno obraćati?

    Bloomberg Adria namenjen je pre svega biznis zajednici i poslovnim ljudima, ljudima na važnim pozicijama u kompanijama, donosiocima odluka u raznim institucijama, ali i svima koji žele da se edukuju o svemu onome što je važan deo života svakoga od nas, a to je novac. Tokovi novca, investiranje, štednja, ulaganje nisu pojmovi koji zanimaju samo ljude u biznisu i mislim da je pogotovo u našoj zemlji edukacija stanovništva u pravcu boljeg poznavanja finansijskih instrumenata i širenju preduzetničke svesti i dalje jako potrebna. I u tome svakako vidim ulogu medija kao što je Bloomberg Adria.

    • Srbija poslednjih godina doživljava ekspanziju u medijskom prostoru, medija je sve više i nije lako izboriti se za prostor na početku poslovanja. Šta je konkurenstka prednost Bloomberg Adria i na koji način će se pozicionirati na tržištu?

    Bloomberg Adria će biti medijska platforma koja će sa jedne strane kreirati specijalizovan sadržaj koji nedostaje masovnom tržištu, ponudićemo odgovore na pitanja „zašto se nešto dešava na tržištu ili ekonomiji“, a sa druge strane obrađivaćemo sektorske teme od tržišta kapitala, blockchain tehnologije, start-apa, energetike,… I sve to prezentovati i kroz parametre uživo koji će moći da se prate na sajtu i TV-u. Sa timom saradnika izgradićemo ekosistem kvalitetnih i kredibilnih poslovnih vesti i isporučiti ih na način koji je prilagođen krajnjem korisniku. Ključno za nas će biti da donosimo sveobuhvatne i nezavisne informacije koje ćemo prezentovati na svima razumljiv način. Takođe, imaćemo i sopstvene analize koje će se u svih pet zemalja raditi po istom principu. Analize su već ugrađene u Bloombergov DNK na međunarodnom nivou. Brojevi mogu da budu glavni igrač u svakoj priči. Treba ih razumeti, staviti u kontekst priče i stvoriti dodatu vrednost za korisnike. Prednost Bloomberg Adria je u tome što novinari mogu koristiti bogatu informaciono infrastrukturu podataka. Nadam se da će publika tu vrednost prepoznati i pokloniti nam poverenje.

    • Koliko će, po vašem mišljenju, biti značajno vaše bogato uredničko iskustvo za napredak takvog medija, ali i koliko će Vama značiti urednička pozicija u ovoj multiplatformskoj medijskoj mreži?

    Iako sam na uredničkim pozicijama poslednjih 15 godina, nikada na to nisam gledala kao na privilegiju već kao ogromnu odgovornost da se svi zadaci pred redakcijom ispune na najbolji način a ako mogu i premaše. I kao urednica sajta Bloomberg Adria Srbija sebe vidim samo kao prvog člana tima koji radi zajedno i usklađeno kako bi doneo najbolji mogući kvalitet za naše čitaoce i gledaoce. Srpski digital tim medijske kuće Bloomberg Adria čine dokazani profesionalci, ali i mladi novinari koji žele da se oprobaju u jednoj od možda ne najviše popularnoj a istovremeno veoma važnoj novinarskoj oblasti a to je ekonomija i biznis i na meni je da ih u tom procesu podržim kako bi zajedno ostvarili maksimalne rezultate.

    • Za kraj, kada očekujemo da će Bloomberg Adria zvanično početi da radi?

    Polako ulazimo u sam finiš priprema, u toku su edukacije koje novinarima drže stručnjaci Bloomberga iz SAD i Londona, prvi sadržaji su spremni, sada je već svakako reč o nedeljama koje nas dele od početka lansiranja platforme. Zato pozivam sve da se još malo strpe i da nam požele uspeh.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Bloomberg Adria

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE