Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Biznis putno osiguranje Sava osiguranja

    Uprkos napretku u tehnologiji i tome što smo se tokom pandemije navikli na onlajn sastanke, trendovi poslovnih putovanja pokazuju da ne postoji zamena za interakcije „licem u lice”. Poslovna putovanja doprinose umrežavanju, razvoju veština, rastu poslovanja, a neka, poput sportskih, neizbežna su i bez alternative.

    Očekuje se da će na kraju 2024. godine potrošnja na poslovna putovanja dostići 1,4 milijarde dolara. Skoro trećina ispitanika (32 odsto) putuje poslovno do dva puta mesečno, a 38 odsto jednom u dva-tri meseca, pokazuju nedavno objavljeni podaci FinanceOnline.co.uk.

    Pandemija je ukazala na još jedan ključan momenat – važnost procene rizika i mogućih promena u budućim putovanjima, te istakla značaj uloge osiguranja. Uverili smo se, posebno tokom prethodne dve godine, da nevolja nikada ne šalje upozorenje, a polise putnog osiguranja doprinose da ne brinemo, da se osećamo bezbedno i da eliminišemo pitanje Šta ako?

    U trenutnim okolnostima grupna putovanja su čak mnogo češća nega individualna. Zbog potrebe za čestim putovanjima u inostranstvo, mnoge kompanije, predstavništva, filijale, sportski savezi i klubovi, poslovna udruženja i sindikati ugovaraju polise na godišnjem nivou, čime obezbeđuju osiguravajuće pokriće u inostranstvu za svoje zaposlene, odnosno članove, za željeni broj dana. Ovakva polisa – koja je, u stvari, vrsta kolektivne polise osiguranja – povoljnija je.

    Za ovu grupu putovanja u inostranstvo Sava osiguranje je osmislilo Biznis putno osiguranje, kojim je omogućena osiguravajuća zaštita za više inostranih putovanja, a klijent sâm može da izabere broj dana.

    Tehnologija je još jedan izuzetno značajan trend za poslovne putnike, pa tako 39 odsto njih hotel rezerviše putem aplikacija na mobilnom telefonu, a 22 odsto na taj način rezerviše avionske karte, podaci su sa FinanceOnline.co.uk. Predviđa se da će ovi brojevi posebno rasti uvođenjem 5G mreže.

    Da bi olakšalo komunikaciju sa klijentima, Sava osiguranje je kreiralo novi veb-portal, koji omogućava da se brzo i lako kupi polisa za Biznis putno osiguranje i preuzme Potvrda za putovanje.

    Osim toga, korisnik ovu potvrdu može da pošalje na željeni imejl ili da je odštampa. Nakon izdavanja, broj iskorišćenih dana se automatski umanjuje i dobija se informacija o broju preostalih dana osiguranja.

    „Benefiti koje smo omogućili klijentima putem veb-portala višestruki su: mogućnost kupovine osiguranja za sve zaposlene u udruženju, savezu ili kompaniji; klijent može samostalno da preuzime potvrdu za putovanje; brzina i jednostavnost dobijanja potvrde; jednostavan pristup aplikaciji; i što je jako važno, ovakvim ugovaranjem polisa osiguranja je jeftinija u odnosu na individualna osiguranja, a nivo pokrića je isti”, kaže Vladimir Radosavljević, rukovodilac za asistentska osiguranja u Sava osiguranju.

    Inače, tehnologije poput veštačke inteligencije (AI) i virtuelne stvarnosti doneće sve više promena u industriju poslovnih putovanja. One će se u turizmu i povezanim delatnostima koristiti da otkriju preferencije poslovnih putnika, personalizuju uslugu i prilagode je ukusu putnika, što je, takođe, jedan od rastućih trendova. 

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE