BIZLife lista "30 ispod 30": Nikola Šurlan, Manager Customer Service, Philip Morris International (PMI)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife lista “30 ispod 30”: Nikola Šurlan, Manager Customer Service, Philip Morris International (PMI)

    Profesorka Vesna Damnjanović uključuje Nikolu na Fakultetu organizacionih nauka u priču rešavanja poslovnih studija slučaja. Pod njenim mentorstvom je učestvovao na dosta takmičenja, upoznao mnogo ljudi iz raznih poslovnih sfera i, što je najvažnije, „izbrusio” neki poslovni instinkt. Zahvaljujući profesorki, dobio je prvi posao u Tehnomaniji i prvi zadatak – da u saradnji sa menadžmentom pronađe nove načine nastupanja na tržištu, oglašavanja i komunikacije sa korisnicima. U tom periodu počeo je da otkriva svet brige o potrošačima (Customer Care). Po prelasku u kompaniju Philip Morris International (PMI) dobio je priliku da učestvuje u lansiranju uređaja IQOS u Srbiji. Kao menadžer korisničkog servisa (Manager Customer Service), njegov posao je da osigura da korisnici IQOS uređaja imaju najbolje iskustvo prilikom dobijanja informacija, saveta o korišćenju i rešavanja problema.

    Zašto ste odlučili da ostanete u Srbiji?

    Verovatno najvećim delom zbog toga što imam privilegiju da u Srbiji radim za veliku internacionalnu kompaniju, kao što je Philip Morris, i na taj način imam najbolje od oba sveta – živim u zemlji koju volim, a imam priliku da putujem i sarađujem sa ljudima iz celog sveta. Dodatno, vredi ostati jer smatram da su naši mladi ljudi izuzetno sposobni i da se velike stvari spremaju, posebno kada pogledate koliko ljudi naše generacije sada zauzima važna mesta u velikim sistemima.

    Šta ste želeli da budete kad ste bili mali?

    Pisac, jer ko ne voli da pročita dobru priču!

    Omiljeni predmet u školi?

    Istorija. Zašto učiti na svojim greškama pored toliko knjiga punih tuđih grešaka?!

    Poslovni uzor?

    Ne bih mogao da izdvojim nekog pojedinačno, više me inspirišu pojedini poslovni potezi i ideje koje pomere neku industriju u potpuno novom pravcu.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE