Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife lista “30 ispod 30”: Milica Mitić, Trade Marketing Manager, L’Oreal

    Milica Mitić je završila osnovne i master studije na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu. Već tokom studija pokazala je želju za dodatnim angažovanjem i napredovanjem i radila je na više domaćih i internacionalnih projekata u studentskoj organizaciji ESTIEM. Sa 23 godine dobija priliku da postane deo svetskog lidera u oblasti kozmetičke industrije – kompanije L’Oreal, gde je započela karijeru na poziciji analitičara prodaje.

    Od samog početka pokazala je odlične analitičke sposobnosti, spremnost za učenjem i izuzetnu posvećenost radu, te je brzo napredovala i tokom proteklih pet godina sticala iskustvo kroz rad u različitim sektorima u kompaniji. Milica je radila u oblasti poslovnog izveštavanja (Sektor prodaje), u Sektoru za onlajn prodaju, nakon čega je postala deo Trade marketing tima. Trenutno radi na poziciji Trade marketing menadžera u Srbiji i odgovorna je za razvoj i egzekuciju aktivnosti brendova L’Oreal Paris, Garnier i Mixa na teritoriji naše zemlje. Milica iz godine u godinu napreduje, stalno se usavršava i stiče nova profesionalna znanja i veštine. Pokretači su joj ljubav prema poslu i kompaniji u kojoj trenutno radi.

    Zašto ste se odlučili da ostanete u Srbiji?

    Ja sam još tokom studija počela da radim u jednoj velikoj internacionalnoj kompaniji. Bilo mi je mnogo drago što sam dobila priliku da imam tako dobar početak. Tokom ovih pet godina imala sam priliku da se razvijem i učim i zato nisam ni imala želju da napustim svoju zemlju, jer sam zadovoljna svojim razvojem. Takođe, još jedan od razloga jesu porodica i prijatelji, koji mi mnogo znače.

    Šta ste želeli da budete kad ste bili mali?

    Pulmolog. Ovo je želja koja me pratila tokom detinjstva, međutim, kada sam upisala Pravno-poslovnu školu, tu se rodila ljubav prema ekonomiji i radu u kompaniji, gde su se potpuno promenile moje želje.

    Omiljeni predmet u školi?

    Tokom čitavog školovanja – matematika! Na fakultetu – teorija verovatnoće i statistika.

    Poslovni uzor?

    Za mene je poslovni uzor neko ko me inspiriše i motiviše da radim na sebi i razvijam se u karijeri. U životu sam imala puno ljudi koji su na taj način uticali na mene; pre svih, roditelji, koji su mi podrška čitavog života, prijatelji koji su u životu pokazali upornost uprkos mnogim izazovima, profesori koji su pokazivali ljubav i posvećenost svom poslu, kolege koje napreduju i ostvaruju uspehe iz godine u godinu. Smatram da svi mi možemo imati puno uzora u svom okruženju, samo je potrebno da ih prepoznamo i uzmemo od njih ono najbolje.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE