Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLIfe lista „30 ispod 30“: Dušan Gavrilović, menadžer prodaje HoReCa kanala za regiju Jug Srbije, Coca Cola HBC Srbija

    Dušan Gavrilović rođen je u Nišu, u kome je završio osnovnu školu, gimnaziju i Ekonomski fakultet. Odmah nakon diplomiranja, zahvaljujući programu Coke Summership, Dušan se prvi put susreće sa velikom kompanijom i postaje član Coca-Cola tima, u okviru Management trainee programa, 2016. godine.

    Radio je u više sektora i sticao različita iskustva u prodaji, marketingu, kadrovskoj i trening službi. Rad sa već izgrađenim menadžerima i prihvatanje odgovornosti omogućili su mu da već sredinom 2018. godine postane supervizor u prodaji. Zahvaljujući brzom sticanju novih znanja, kao i odličnim organizacionim sposobnostima, 2019. godine uključen je kao Commercial Trainer u tim koji edukuje zaposlene, prenoseći svoje dragoceno stečeno iskustvo u prodaji. Učestvuje i u procesima identifikacije trenutnih i nadolazećih trendova koje određuju potrošači, ali i kontinuirano radi na daljoj izgradnji odnosa prema kupcima.

    Od 2020. godine, kao Area Sales Manager, vodi tim od 60 ljudi za južni region i zadužen je za razvoj HoReCa kanala.

    Dušanov razvoj u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija predstavlja pravi primer ulaganja u mlade kroz platformu „Coca-Cola mladima”, kroz koju im se nudi prilika da već za vreme sticanja formalnog obrazovanja, ili odmah po njegovom završetku, postanu deo velikog sistema. Za Dušana kolege kažu da je otvorenih shvatanja, uvek direktan u komunikaciji, ali i spreman za nove izazove i unapređenje poslovnih veština.

    • Koji je bio prelomni trenutak u vašem životu, zbog kog ste sad tu gde ste?

    To je bio jedan trenutak maja 2016. godine, kada sam shvatio da se ništa neće desiti samo od sebe i da je život definisan prilikama koje smo uhvatili ili propustili. U tom periodu sam, iz nekog čudnog razloga, razmišljao o korelaciji između zainteresovanosti za život i sreće i zadovoljstva u njemu različitih ljudi koje poznajem. Uvideo sam da je odnos proporcionalan.

    Zbog svega navedenog, odlučio sam da pristupim svom životu i karijeri aktivnije i napravio prvi korak – prijavio se na prvu zanimljivu stvar koju sam našao na internetu – Coke Summership. Tada je počela moja karijera u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.

    • Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

    Da izuzetnost nije delo, već navika. Koliko god uradili ili naučili danas, ako ne naučimo ili ne uradimo nešto i sutra, nećemo dobiti puno. Sa druge strane, ukoliko svakog dana nešto naučimo i uradimo, kreiramo rutinu, budemo posvećeni i konzistentni, granice bukvalno ne postoje.

    • Ko je vaš „mentor iz snova” (kada biste mogli da izaberete bilo koju ličnost, iz Srbije ili sveta)?

    Marko Aurelije, rimski car i filozof. Često sam čitao o stoicizmu, čiji je on glavni predstavnik, i inspirisao me njegov pogled na svet. Bio je ne samo vizionar već i pravedan i odlučan lider, a u isto vreme otvoren čovek koji je stalno preispitivao sebe i svet oko sebe. Voleo bih da znam više o njegovom procesu donošenja odluka, kao i o načinu vođenja u tom trenutku najveće organizacije na svetu – Rima.

    • Koja je vaša definicija uspeha?

    Smatram da možemo sebe nazvati uspešnima ako se skoro svakog jutra budimo radosno iščekujući dan ispred nas, mirnog uma, zdravog tela i duha.

    • Obrazovanje ili praksa?

    Oboje – jedno dopunjuje drugo.

    • Koliko sati dnevno, u proseku, provedete radeći?

    Devet.

    • Koja je najvažnija osobina uspešnog poslovnog čoveka ili žene?

    Hrabrost. Ona pravi razliku.

    • Kako biste opisali generaciju Z, kojoj i vi pripadate?

    Zahtevna, nestrpljiva, digitalna i kreativna.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE