Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bez gužve i čekanja u redu: Da li ste čuli za supermarket bez kasa?

    Supermarket bez kasa postao je realnost.

    Samovozeći automobili uveliko postaju realnost zahvaljujući tehnologiji i sve zastupljenijoj digitalizaciji procesa. Takođe sve prisutniji je i trend da vas u restoraima i hotelima uslužuje robot, a jedan od razloga je i nedostatak radnika.

    Inovacije i trendovi koji nameću nove tehnologije tako su nedavno iznenadili građane Minhena koji su dobili prvi potpuno autonomni supermarket, odnosno supermarket bez kasa.

    Kako on izgleda?

    Uđete u prodavnicu tako što se prijavite preko aplikacije. Sa rafova uzmete šta vam treba i kupovina je gotova – možete da idete.

    Isplata ide brzo potom, preko mobilnog telefona, pošto su kamere i senzori snimili šta ste stavili u torbu.

    Supermarket bez kasa u Minhenu otvorilo je nemačko trgovinsko preduzeće Reve (Rewe).

    Prethodno je Reve tehniku isprobao u dve hibridne prodavnice – koje imaju i kase – u Berlinu i Kelnu.

    Probna faza, zainteresovani i drugi marketi

    I supermarket u Minhenu je u probnoj fazi, pa Reve za sada ne štedi na osoblju.

    Radnje bez kasa isprobavaju i drugi maloprodajni lanci, rekao je Frank Horst iz Instituta za istraživanje trgovine (EHI) u Kelnu.

    Uglavnom je reč o manjim prodavnicama. Pa i Reveov supermarket u Minhenu je na nešto manje od 300 kvadratnih metara. Treba da se vidi, rekao je Horst, kako će se koncept svideti mušterijama.

    Prvi kupac u Minhenu je u sredu, na dan otvaranja, bio bavarski ministar privrede Hubert Ajvanger (Aiwanger). Raduje se, kaže, što je Reve odabrao baš Minhen, prenela je dpa.

    „Ako plan uspe, redovi pred kasama će postati prošlost,“ rekao je Ajvanger.

    Inače, pre tri godine, američki tehnološki gigant “Amazon” otvorio je u Sijetlu prvi supermarket bez kasa, ljudskih ili samouslužnih.

    Radnja “Amazon gou” isto tako koristi kamere na plafonu i elektronske senzore za identifiovanje svakog kupca i praćenje proizvoda koje stavljaju u korpu.

    Kupovina se na kraju obavi kada kupac izađe iz supermarketa i novac se skida sa njegove kreditne kartice.

    Hit oglas za posao u supermarketu postao viralan: „Ako niste potpuno izgubljeni, javite nam se“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay, Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE