Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pitali smo direktora Beogradskog maratona kako se najbolje pripremiti za trku

    Beogradski maraton održaće se 28. aprila, a svi oni koji žele da se oprobaju u ovoj legendarnoj trci već uveliko vrše pripreme za najveću i najmasovniju sportsku manifestaciju u Srbiji.

    Maraton je od posebnog značaja za Beograd sa učesnicima i gostima iz celog sveta, svih uzrasta i potreba. Naš glavni grad je svake godine jedan od najprestižnijih domaćina ovog sportskog događaja, a ove godine će to biti po 37. put.

    Darko Habuš, direktor Beogradskog maratona je za BIZLife govorio o tome koje su to ključne komponente za uspešno vođenje jedne ovako velike sportske manifestacije.

    beogradski maraton

    Darko Habuš (Beogradski maraton)

    „Krucijalna stvar je u osluškivanju krajnjeg korisnika, u ovom našem slučaju trkača i stalno razmišljanje kako da mu ponudimo najbolje moguće uslove kada su trke u pitanju. U nekom planiranju i organizaciji to nam je fokus i time se vodimo. Mislim da smo uradili dobru stvar time što smo napravili pet trka tokom godina, gde konstantno kroz različite dinstance koje Beogradski maraton organizuje i tematske trke, komuniciramo sa trkačkom zajednicom na pravi način i to je stvar na kojoj ćemo raditi iz godine u godinu“, objašnjava Habuš.

    Ljudi iz sveta biznisa često su na trkačkim stazama, mnogi od njih okitili su se brojnim priznanjima na svetskim maratonima, a vole da kažu da je „biznis maraton, a ne sprint“.

    Pitali smo Habuša šta je to zajedičko poslovnim ljudima i trkačima, koje to zajedničke karakteristike moraju imati u sebi da bi bili uspešni i u konferencijskoj sali i na stazi.

    „Svako ima neke svoje targete u životu, svaki poslovni čovek ima zacrtane ciljeve. Ako pričamo iz ugla trkača koji dolazi na trku Beogradskog maratona, a u biznisu je u kome postavlja sebi krajnje ciljeve i gura se preko limita u svakodnevnom životu i u poslu, isto tako se dešava i kroz biznismena rekreativca koji dolazi na trke. Neko je ove godine trčao deset kilometara, sledeće će podići tu lestvicu na 21 pa na dalje, a neko će ostati na tome i gledati da to završi za neko kraće vreme“, objašnjava naš sagovornik.

    Prema njegovim rečima, iz ugla organizacije Beogradskog maratona, to je firma koja posluje kao i svaka druga u smislu biznisa.

    Kako se najbolje pripremiti za maraton?

    Maraton nije samo trka, to su meseci pripreme koja nekada ume da bude naporna, ali sa ciljem. Naš sagovornik kaže da je svaka priprema individualna, ali da ipak postoje neki konkretni saveti koje može da ponudi.

    „Stvar je samo da poželite i da krenete. Neko ko je potpuno nespreman i kreće od nule dovoljno je da izađe na ulicu i da šeta, da provede vreme u prirodi i da se priključi nekom trkačkom klubu koji može da mu napravi adekvatan program za pripremu za distancu na koju želi da ide. Ako to želi da uradi sam, potrebno je da to radi postepeno, da ne zacrtava sebi nerealne ciljeve, nego da ide korak po korak. Dakle, kreće se sa šetnjom, pa sa laganim trčkaranjem uz šetnju i na taj način se testiraju granice trenutne sposobnosti i adekvatni se priprema za maraton“, ističe Habuš.

    maraton

    Maraton

    On dodaje i da je preporuka da se pripreme vrše uz stručnu pomoć, ali pre svega je potrebna želja i da se zacrta u standardni ritam svakodnevnice da je rekreacija zdravlje, te da je to njegova glavna poruka.

    „Iz svog ličnog primera govorim, kada sam bio u punoj pripremi i dobroj fizičkoj spremi za polumaratonsku distancu, poželeo sam da idem na trku od 42 kilometara i pripremao sam se šest meseci. Neko će reći to je dugo, ja kažem nije dugo, jer sam tu trku završio, a odmah nakon toga sam mogao da obilazim grad u kome sam trčao i da provedem vreme sa porodicom“, zaključuje direktor Beogradskog maratona.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife/Mladen Stanković

    Foto: Beogradski maraton/Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE