Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Super Bowl

    Bekamovi, Kris Džener, Ros i Rejčel: Ove reklame za Super Bowl već su postale viralne

    Tokom 58. Super Bowl-a u američkom fudbalu (NFL) u nedelju u Las Vegasu mogu se očekivati laganije reklame i nastupi slavnih ličnosti, uključujući i veliku muzičku zvezdu Tejlor Svift, jer ovog puta korporativni oglašivači se neće odlučivati za angažovane društvene teme.

    Brendirane kompanije, koje su ranije zauzimale stavove o raznim važnim pitanjima, kao što su različitost među ljudima i klimatske promene, priznaju da će izbegavati sve što se smatra teškim političkim temema dok nastoje da plasiraju proizvode brojnim potrošačima, rekla je profesor na Univerzitetu Virdžinija Kim Vajtler, piše Reuters.

    Tako je recimo proizvođač piva Budweiser 2017. koristio Super bowl da prikaže svoje osnivače, kako su 1857. putovali od Nemačke do Amerike, susreći se sa ksenofobijom i diskriminacijom.

    7 miliona za 30 sekundi

    Za razliku od toga, ove godine će srodni brend poput proizvođača piva Michelob Ultra puštati reklamu rasterećenog sadržaja s fudbalskom superzvezdom Lionelom Mesijem, dok će Bud Light predstaviti svoj novi brend piva u spotu kojim se grupi ljubitelja noćno gledanje fudbala pretvara u istinsku avanturu.

    Reuters navodi da je spot od 30 sekundi tokom Superboula na američkoj televizijskoj mreži Si-Bi-Es (CBS) prodat za oko sedam miliona dolara, otprilike kao i prošle godine, prema izvoru upoznatim s tom prodajom.

    Superbowl karakteriziraju i reklame koje se prikazuju tijekom tog velikog sportskog događaja. Od Victorije Beckham do Jenne Ortege, ovo su najbolje.

    „Be honest“

    Prošle godine, javnost je zaludela dokumentarna serija Beckham, o životu i karijeri fudbalera Dejvida Bekama, a jedan viralni trenutak ukrao je svu pažnju. Govorimo naravno o trenutku kada je Viktorija za kamere pričala kako su se ona i Dejvid povezali jer oboje dolaze od običnih radničkih porodica, kada ju je David prekinuo i rekao Be honest! U kakvom automobilu te otac vodio u školu?

    Viralni trenutak sada je pretvoren u Superbowl reklamu za Uber Eats. U tizeru za reklamu Viktorija ima majicu na kojoj piše ‘moj otac je imao Rolls-royce’ i onda baš kao i u dokumentarcu govori u kameru. Dejvid i ja ćemo biti u jednoj reklami, kaže Posh, a Dejvid ulazi i kaže ‘Budi iskrena, tokom čega će se reklama prikazati?. Tizer je već postao viralan, a u samoj reklami pojavljuju se i Dženifer Aniston i Dejvid Švimer, Ros i Rejčel iz Prijatelja.

    Kris Džener i Oreo

    Superbowl reklamama se pridružila i Kris Džener, a izašao je i tizer u kom kaže „Kako sam došla tu? Pa da bih odgovorila na to pitanje, moramo se vratiti na početak.“ Šta će tačno reklama biti, nije još jasno, ali ispred nje se nalayi velika tegla puna Oreo keksa.

    Jenna Ortega traži Doritos

    S preko tri miliona pregleda, u tizeru za Superbowl reklamu Doritosa vidimo glumicu Dženu Ortegu. Ona dolazi u prodavnicu kako bi kupila Doritose Dinamita, ali na policama ih nema. Još jedan zbunjujuć teaser koji nam ne otkriva previše o tome kakva će reklama biti, ali radujemo se da vidimo.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Printscreen: Uber Eats

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE