Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bankomat je “progutao” karticu, a vikend je, šta sad?

    Bankomat vam je upravo progutao karticu a vikend je i novac vam je preko potreban. Sigurno ste van sebe, jer korisnički centar ne radi, a vi ste do ponedeljka liht roze.

    Verovatno proklinjete banke, svi su krivi osim možda vas samih, jer je verovatnoća da je krivica upravo na vama – najveća.

    Kako? U bankama navode da je najčešći razlog zadržavanja kartice u automatu to što je rok važenja kartice istekao, pa ju je bankomat prepoznao kao nevažeću. Vođenje računa o tome do kada traje vaša kartica je naravno na vama, ne na banci.

    Banke, po pravilu, proces reizdavanja kartice kojima se bliži istek roka, a ukoliko su bile aktivne u poslednja 24 meseca, pokreću automatski i klijent u tom slučaju dobija pismeno obaveštenje da pred kraj meseca može preuzeti karticu u matičnoj filijali.

    Kako objašnjavaju u bankama, ukoliko dođe do zadržavanja istekle kartice u bankomatu, nakon utvrđivanja identiteta klijenta i potvrđivanja da je kartica istekla, klijent se upućuje da u matičnoj filijali preuzme reizdatu karticu.

    Razlog zašto bankomat “pojede” karticu kada pokušate da podignete novac sa računa, može biti i tehničke prirode.

    U tom slučaju, klijent karticu može preuzeti lično, s tim da prethodno banka mora da potvrdi status kartice, odnosno njena valjanost za dalju upotrebu. Identifikaciju sprovode zaposleni banke, a lična identifikacija je potrebna radi sprečavanja mogućih zloupotreba.

    Tu, međutim, nije kraj liste razloga zbog kojih možete ostati bez svoje kartice.

    To će se, naime, dogoditi i ukoliko na bankomatu druge banke tri puta unesete pogrešan PIN kod.

    U slučaju da tri puta unesete pogrešan PIN na bankomatu svoje banke, kartica će biti privremeno blokirana, ali je bankomat neće zadržati.

    Šta god da vam se od ovoga dogodi u sred vikenda, ne preostaje vam ništa drugo nego da na broj naveden na bankomatu, koji je uglavnom dostupan 24h, prijavite nestanak kartice, pozajmite novac da “preterate” do ponedeljka i da se prvog sledećeg radnog dana lično pojavite u banci i rešite problem. I da sledeći put vodite računa kad ističe!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE