Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Biznis treba da podstiče napredak društva“

    Sonja Špikić, direktorka marketinga u Balkan Betu, samo za BIZLife govori o održivom poslovanju u okviru industrije igara na sreću. Zaigrajmo!

    Fakat je da se industrija igara na sreću i sportskog klađenja percipira kao muška. Međutim, brojke kojima se može pohvaliti Balkan Bet ukazuju na suprotno. „Više od polovine naših zaposlenih čine žene i one se nalaze na gotovo svim hijerarhijskim nivoima, uz jednake uslove rada”, ističe direktorka marketinga Sonja Špikić. S tim u vezi, nedavno su uveli nove benefite za svoje zaposlene. „To su mogućnost postepenog povratka sa porodiljskog odsustva uz rad od pola radnog vremena tokom prva dva meseca, fleksibilno radno vreme u rasponu od 8 č. do 18 č. i slobodan dan za polazak deteta u prvi razred osnovne škole“, podvlači.

    Ovo su samo neki od razloga zbog kojih je Balkan Bet verodostojna adresa za priču o CSR projektima. Krenimo redom.

    • Šta trenutno radite u svojoj poslovnoj svakodnevici?

    Što se aktuelnih dešavanja u mom sektoru tiče, kampanje nastavljaju da se nižu – kako one koje su usmerene na akviziciju novih igrača tako i one kojima razvijamo posebne programe lojalnosti za postojeće igrače. Pored onlajn i oflajn kladionice i slot igara, u naše premijum lokale uvrstili smo i hranu, zbog čega nastavljamo da razvijamo Balkan Food kao subbrend. Centar dobre zabave je krovna poruka uz koju smo započeli proces rebrendiranja lokala, s namerom da privučemo sve ljubitelje sporta, druženja i dobre zabave, jer je Balkan Bet danas puno više od kladionice. Kako smo u stalnoj potrazi za kvalitetnim kadrovima, naša pažnja usmerena je i na pozicioniranje kompanije kao poželjnog poslodavca, ali i društveno odgovorne kompanije.

    • Dotaknimo se vaše aktuelne kampanje „Nismo isti, već jednaki“. Zašto je fokus baš na toj temi? Koja je bila početna tačka?

    Rušenje rodnih stereotipa i unapređenje položaja žena u svim sferama života govori da smo, kao društvo, na dobrom putu ka postizanju jednakosti. Međutim, statistika je tu da nas podseti da konačna borba za rodnu ravnopravnost još uvek nije izvojevana, a posebno u poslovnom svetu.

    Učešće žena na rukovodećim pozicijama u Srbiji nešto je ispod 30 odsto, dok jaz u platama iznosi i do 16 odsto.

    Sonja Špikić, Balkan Bet

    Sonja Špikić, Balkan Bet

    Industrija igara na sreću i sportskog klađenja generalno se percipira kao muška. Međutim, naše brojke ukazuju na suprotno. U Balkan Betu više od polovine zaposlenih čine žene i one se nalaze na gotovo svim hijerarhijskim nivoima, uz jednake uslove rada. Mi smo kompanija koja vodi računa o svim zaposlenima, a benefiti koje smo nedavno uveli prvenstveno znače zaposlenim ženama, jer im pružaju mogućnost da lakše organizuju svoje privatne i poslovne obaveze. To su mogućnost postepenog povratka sa porodiljskog odsustva uz rad od pola radnog vremena tokom prva dva meseca, fleksibilno radno vreme u rasponu od 8 č. do 18 č. i slobodan dan za polazak deteta u prvi razred osnovne škole. Usavršavanje i mogućnost napredovanja dodatni su razlozi zbog kojih žene ne bi trebalo da se dvoume kada razmatraju mogućnost zaposlenja u našoj kompaniji.

    • Hajde da rezimiramo cilj, misiju i viziju kampanje.

    Jednake plate, uslovi koji omogućavaju svim zaposlenima da rade, ali i da dobro organizuju svoj privatni život – samo su početak borbe za bolji položaj žena u poslovnoj zajednici Srbije. Kampanja se bavi jednim važnim društvenim pitanjem, a zasniva se na konkretnim koracima koje smo kao poslodavac do sada preduzeli kako bismo bili u poziciji da komuniciramo o toj temi. Naša uloga je da pružimo maksimalnu podršku svim zaposlenima, jer napredak dolazi samo onda kada svi imamo mogućnost da pokažemo svoj potencijal. Svaki korak na putu ka jednakosti i ravnopravnosti ima pozitivan uticaj na društvo i predstavlja pravac našeg budućeg delovanja.

    Cilj kampanje ujedno je i da privučemo nove koleginice i kolege da se pridruže Balkan Bet timu na nekim od brojnih otvorenih pozicija, a benefiti koje pominjemo kroz kampanju samo su razlog više da se na taj korak odvaže.

    • Prema vašem mišljenju, šta vidite kao uspešno uticajno i odgovorno poslovanje? Možete li nam dati primer?

    Osvrnula bih se na period pandemije, kada je veliki broj kompanija na lokalnom i globalnom nivou udružio svoje raspoložive resurse u borbi za jedinstven cilj, i to na veoma kreativan način. Lično, kad god sam u prilici, biram društveno odgovorne brendove. Lep je osećaj kada deliš iste vrednosti kao i brendovi koje koristiš i da oni zaista oslikavaju i deo tvoje ličnosti. Srećom, danas je sve više društveno odgovornih kompanija. Bilo da je reč o robi široke potrošnje ili ekskluzivnim brendovima, kao njihovi potrošači, i mi indirektno učestvujemo u delima koja prave pozitivnu razliku.

    • U ovu temu uključena je i održivost. Na koji način se Balkan Bet odnosi prema njoj?

    Korporativni uspeh se više ne može sagledati bez povezanosti sa društvenim razvojem. Kompanije mogu da budu profitabilne i uspešne, a u isto vreme odgovorne i održive, bez obzira na to u kojoj industriji posluju. Čvrsto verujem da biznis sektor može da ima važnu ulogu u pokretanju privrednog rasta, istovremeno podstičući napredak čitavog društva i ne ugrožavajući životnu sredinu. Održivost je deo i naše korporativne kulture. Zalažemo se za razvoj sporta i kulture, pružamo pomoć marginalizovanim socijalnim grupama, a među igračima promovišemo koncept odgovornog klađenja.

    • U kom smeru će se vaš sektor dalje razvijati? Koje su vam naredne marketinške kampanje?

    Marketinški sektor u Balkan Betu, polako ali sigurno, prerasta u malu agenciju koja razvija i podržava jedan, izazovan brend. Pristup poslu i kreativnim zadacima specifičan je kada se kreativni procesi odvijaju u velikoj meri u okviru kompanije. U tom slučaju je fleksibilnost veća, kao i brzina reakcije, što je u našoj industriji vrlo relevantno. Mogu se pohvaliti sjajnim ljudima, profesionalcima i kreativcima u timu – digitalcima, dizajnerima i menadžerima, zahvaljujući kojima kampanje ostvaruju željene rezultate.

    U narednom periodu očekuje nas velika kampanja usmerena na promociju onlajn slota. Početak leta obeležićemo brojnim događajima – pre svega, otvaranjem dva premijum lokala, u Novom Sadu i u Subotici.

    Balkan Food je jedan od učesnika na ovogodišnjem Burger festivalu na Kalemegdanu i ponosna sam na to što je odluka menadžmenta da deo prihoda od svakog prodatog burgera na festu bude doniran Fondu „Liceulice”. Kuvajući sa Andrijom Miloševićem, našim ambasadorom brenda, u kuhinji Balkan Fooda nedavno smo pripremili i sto humanitarnih obroka za prodavce magazina.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Balkan Bet

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE