Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Baby Food Factory

    Baby Food Factory: Kompanija koja transformiše ishranu za sve generacije

    Promene u preferencijama potrošača u ishrani i rastući interes za prirodnim i zdravim proizvodima značajno su izmenili prehrambenu industriju. Potrošači sve više traže proizvode koji su prirodni, hranljivi i prilagođeni njihovim potrebama, što stavlja kompanije pred izazov da kontinuirano inoviraju i prilagode svoje proizvode novim tržišnim uslovima.

    U srcu ovih promena nalazi se Baby Food Factory (BFF), kompanija koja je posvećena stvaranju proizvoda koji ne samo da su zdravi i prirodni već i ukusni i jedinstveni. Kao jedna od vodećih fabrika u regionu sa najsavremenijom tehnologijom, BFF je nedavno lansirala svoju najnoviju proizvodnu liniju – Nutrino Lab ovseni miks za dobro jutro. Ovaj korak potvrđuje njihovu duboku posvećenost inovacijama i želju da pruže visokokvalitetne proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača za zdravom i ukusnom hranom. Nenad Nikolovski, generalni direktor kompanije BFF, podelio je sa nama priču o putu do uspeha ove dinamične kompanije.

    Za veoma kratko vreme pozicionirali ste se na tržištu Srbije kao kompanija koja postavlja trendove u zdravoj ishrani. Kako je tekao vaš put?

    ‒ Kao mlada kompanija, koja je započela poslovanje krajem 2018. godine, našim prvim brendom – Nutrino – ostvarili smo izuzetan uspeh i tokom prethodne dve godine pozicionirali se kao lideri dečje hrane na tržištima Srbije i Crne Gore. Ono što nas je pokrenulo bila je duboka posvećenost potrazi za zdravim izborima hrane za sve generacije. Zato smo, krajem 2020. godine, proširili svoj asortiman Nutrino Lab proizvodima za odrasle, potpuno novom kategorijom zdrave i funkcionalne hrane upakovane u praktično pakovanje, i to za sve one koji žele ukusnu i hranljivu užinu od potpuno prirodnog voća. Prošle su dve godine od tada, a mi smo dalje širili svoju ponudu na proizvode namenjene deci predškolskog i školskog uzrasta – Nutrino Junior. Nedavno smo lansirali našu najnoviju inovaciju – Nutrino Lab ovseni miks za dobro jutro, kao savršen izbor za sve koji traže zdrav i nutritivno bogat doručak.

    Baby Food Factory

    Baby Food Factory

    Naša strast i fokus usmereni su na stvaranje proizvoda koji odgovaraju potrebama svih generacija i u tom duhu nastavljamo sa inovacijama.

    Kako ste došli na ideju kreiranja nove linije proizvoda – Nutrino Lab ovseni miks za dobro jutro?

    ‒ Naša posvećenost razumevanju potreba i želja naših potrošača nije samo poslovni imperativ, već i duboko lična strast. Svi mi u kompaniji Baby Food Factory delimo istu viziju: transformisati način kako ljudi razmišljaju o ishrani. U tom procesu je ključno razumevanje i građenje navika i načina života.

    Kada smo ostvarili izvanredan uspeh sa brendom Nutrino Lab, u 2022. godini, osetili smo potrebu za nečim inovativnim što će prepoznati potrebe modernih ljudi u pokretu. Odlučili smo se za stvaranje Nutrino Lab ovsenog miksa za dobro jutro, jer smo duboko verovali da svako zaslužuje pristup zdravom i hranljivom doručku, bez kompromisa kada je reč o ukusu.

    Smatramo da svi zaslužuju zdravu i ukusnu hranu, bez međusobnog žrtvovanja. To je ono što nas motiviše i inspiriše svakodnevno. Nutrino Lab ovseni miks za dobro jutro je naša inovacija koja dolazi u dva tipa pakovanja. Nutrino Lab voćno-ovseni pire u praktičnom pauč pakovanju potpuno je prirodan proizvod, napravljen od 100 posto voća i ovsa, i predstavlja jednostavno rešenje za brz i hranljiv obrok. Sa druge strane, Nutrino Lab ovsena kaša potpuno je biljnog porekla, bogata je vlaknima i pruža dug osećaj sitosti.

    Naši brendovi nude mogućnost da se obratimo svim generacijama i u tom duhu nastavljamo sa inovacijama.

    Koja je tajna uspeha kompanije Baby Food Factory?

    ‒ Duboko verujem da održavanje izuzetno visokih standarda u svim aspektima poslovanja predstavlja ne samo profesionalni cilj već i ličnu misiju. Od samog početka naše kompanije postavljanje i održavanje visokih standarda kvaliteta bilo je srce naše vizije. Na neki način, to je postalo deo naše filozofije – ne pravimo kompromise kada je u pitanju kvalitet.

    Sa ličnog aspekta, fokusiranje na proizvodnju bilo je ključno. Nutrino, naš prvi brend, postavljen je na tržištu sa najstrožim zahtevima kada je reč o kvalitetu i bezbednosti. Tako je počeo naš put u stvaranju brendova, kojima naši potrošači veruju i koje vole. Od tada je sve teklo „lako”.

    Naša fabrika je izgrađena po principu „panela čistih soba”, koji su standard u farmaceutskoj industriji i operacionim salama. Ovo ne samo da garantuje najviši nivo čistoće i bezbednosti već i osigurava da do naših potrošača stiže bezbedan i kvalitetan proizvod. Sa ponosom možemo reći da posedujemo sve najstrože svetske sertifikate, jer se ne zadovoljavamo samo osnovnim zahtevima.

    Naši visoki standardi nisu se ograničili samo na proizvodnju, već smo ih proširili na sve aspekte poslovanja, počevši sa ljudima. Rezultat tog napora je neverovatan rast u relativno kratkom periodu kako u prodaji i izvozu tako i u proširenju našeg asortimana. Nastavljamo da postavljamo visoke standarde, jer duboko verujemo da su oni ključ za izgradnju brendova koji se prepoznaju širom sveta. 

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE