Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Apatinska pivara

    Apatinska pivara osvojila tri zlata i jedno srebro

    Na svečanoj ceremoniji dodele nagrada Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) koja je održana sinoć, Apatinska pivara je zajedno sa agencijom Mccann Beograd osvojila čak četiri prestižna priznanja za kampanju “Kad pijem, ne vozim sigurno se vrati kući”. Tri zlata i jedno srebro svojevrsna su potvrda koliko je važno kontinuirano raditi na podizanju svesti o odgovornom konzumiranju alkohola i bezbednosti u saobraćaju.

     Zlatna priznanja su pripala za: odnos prema kupcima, društvenu odgovornost i humanitarni projekat – profitni sektor, za promotivnu (integrisanu) kampanju – alkoholna pića i srebrno priznanje za online marketing – prisustvo na društvenim mrežama.

    Kampanja “Kad pijem, ne vozim – sigurno se vrati kući” lansirana je krajem avgusta i na duhovit i kreativan način skrenula je pažnju svim učesnicima u saobraćaju da dobro razmislite pre nego sednu za volan ukoliko su konzumirali alkohol.

    Uz podršku Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, i Agencije za bezbednost saobraćaja, pivara već 17 godinakontinuirano skreće pažnju na odgovorno ponašanje u saobraćaju. Poruka kampanje je da ukoliko popijete, unapred planirate povratak kući jer imate toliko opcija za bezbedan povratak – taksi, autobus, šetnja, safety driver.

    Za ovu istu kampanju Apatinska pivara je ranije ove godine osvojila nagradu KAKTUS 2023, u kategoriji pojedinačni radovi – social media.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Apatinska pivara

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE