AOC Europe: Rešenja za zahtevne korisnike

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    AOC Europe: Rešenja za zahtevne korisnike

    Prema tržišnim podacima, kompanija AOC zauzima prvo mesto po tržišnom udelu gejming monitora, a posebno je interesantan podatak da je zabeležen rast od 126 odsto u odnosu na isto tromesečje prethodne godine. Da li to znači da je 2020. bila ne samo godina rada od kuće već, ipak, i godina igre, pitamo Štefana Somera, direktora marketinga i poslovnog upravljanja u kompaniji AOC Europe.

    „Rast tržišta gejmerskih monitora dogodio se iz nekoliko razloga. Jedan od njih je, svakako, što ljudi u 2020. godini nisu često putovali, te su provodili više vremena u svojim domovima. To je dovelo do toga da više uživaju u slobodnom vremenu kod kuće, pa su se mnogi od njih fokusirali, između ostalog, i na gejming. Uz to, više ljudi se informisalo kroz druge kanale (Jutjub ocene, prijatelji itd.) o tome kako njihovo gejmersko iskustvo može biti poboljšano monitorom koji ima višu brzinu osvežavanja. To je pozitivno uticalo na prodaju. Predstavljanje novih i poboljšanih generacija grafičkih kartica takođe je uticalo na odluku korisnika da poboljšaju svoju opremu i, konačno, da zamene postojeći monitor onim koji je više gejmerski model”, pojašnjava Somer.

    • Koje su ključne performanse koje traže tako zahtevni kupci poput gejmera?

    Gejming je primarni razlog za tehnološke inovacije kada govorimo o monitorima.

    Velika brzina osvežavanja (144 Hz i više), niska brzina odziva (4 ms GtG, 1 ms MPRT), bez kašnjenja i zamagljenja slike, visoka rezolucija (QHD), Adaptive-Sync tehnologija (AMD FreeSync i Nvidia G-SYNC) za izbegavanje kočenja – ključni su zahtevi gejmera. Korisnici žele specifikacije prilagođene gejmingu, uključujući zakrivljene monitore za povećan doživljaj u igrama simulacija, kao i držače za slušalice, ali smatraju vrlo važnim i uključenost tehnologija za zaštitu vida, te različite ergonomske opcije za još veću udobnost korišćenja.

    • Nedavno ste predstavili novi monitor, u saradnji sa Porche Designom. Da li je to pokazatelj da se, pored vrhunskih performansi, pažnja sve više poklanja i dizajnu?

    Dizajn je oduvek bio važan za AOC.

    Monitor je centralni deo kompjuterske postavke, s obzirom na to da je i vidljiviji od samog PC-ja, stoga dosta korisnika obraća posebnu pažnju na monitor.

    Veliki broj gejmera je ponosan kada može pokazati svoju „gejming stanicu” i želi estetski privlačan monitor. Iz tog razloga sarađujemo sa Studiom F. A. Porsche već nekoliko godina, pokrenuli smo i prvu zajedničku gejming liniju sa monitorom Porsche Design PD27, što nam omogućava da podignemo dizajn naših monitora na novi, viši nivo.

    • Gejming zajednica je poslednjih godina sve jača, a AOC je značajan igrač na tržištu. Na koje se sve načine povezujete sa tom zajednicom?

    AOC je uključen u gejmersku zajednicu već godinama. Jedan od ključnih elemenata našeg angažmana je saradnja sa esport timovima, poput G2 Esports, gde smo ostvarili direktnu interakciju sa najzahtevnijim igračima da bismo razvili proizvode sa visokim performansama. Osim toga, veoma smo uključeni u globalne i lokalne turnire i događaje, kao što su Dreamhack, Red Bull turniri (SoloQ, Flick) u Evropi, sponzorišemo ESL u Ujedinjenom Kraljevstvu i Gamers Assembly u Francuskoj. Dodatno, AOC je uključen u brojne CSR aktivnosti, poput podrške gejmerima sa posebnim potrebama, zajedno sa „Special Effect charity” u Ujedinjenom Kraljevstvu. I dok su oflajn turniri bili na pauzi u 2020. godini, i dalje smo aktivni u onlajn sferi i nastavićemo da podržavamo esport timove, kao i gejmerske zajednice uopšteno.

    • Godina iza nas primorala je kompanije iz najrazličitijih industrija da unaprede svoje proizvode i usluge. Šta je to što ćete vi u narednom periodu ponuditi ljudima koji žive i rade u „novoj normalnosti”?

    AOC je nedavno osvežio svoj portfolio, koji je bio fokusiran na privatne i poslovne korisnike, tako da sada nudimo veliki izbor proizvoda koji uključuju USB-C ulaze i KVM prekidače. To omogućava korisnicima da povežu svoje laptope s monitorima pomoću samo jednog kabla, što dodatno olakšava povezivanje i korišćenje samo jedne tastature i jednog miša za dva računara korišćenjem ugrađene KVM sklopke. Uz ove opcije korisnici mogu povezati radni laptop s desktop monitorom i brzo prelaziti s monitora na laptop. Uz sve to, lansirali smo i 16T2, prenosni tač monitor s prepoznavanjem dodira u 10 tačaka, tako da korisnici s lakoćom mogu spojiti drugi ekran na svoj laptop i tako unaprediti svoju produktivnost kod kuće, posebno kada je radna površina ograničena. Sa svim ovim novitetima AOC-a puno je lakše priviknuti se na „novo normalno”.

    ===============================================================================================================

    Tehnološke inovacije

    AOC-ov gejmerski uspeh je potvrdio da osluškujemo fidbek zajednice i donosimo proizvode koje naši korisnici žele. Kada je reč o gejming monitorima, visoka rezolucija i kvalitet slike u kombinaciji s visokom brzinom osvežavanja biće sve traženiji u narednim godinama. Takvi monitori će se odlično upariti s novim konzolama i GPU-ovima, koji će osigurati da korisnici unaprede ne samo svoju brzinu već i punoću slike.

    ===============================================================================================================

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: AOC Europe

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE