Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix

    Netflix u fazi oporavka: Ulažu u ANIME FILMOVE, da li će im pomoći?

    Netflix je najavio višegodišnji ugovor sa japanskim studijom Colorido o koprodukciji tri nova dugometražna anime filma. Striming kompanija povećava svoju ponudu anima i očekuje veliki rast u Aziji.

    Drugi od ukupno tri filma je novi film Tomotaka Šibajame, koji će debitovati 2024. ekskluzivno na Netflix-u. Colorido nije otkrio naslov filma, ali je predstavio vizual.

    Evidentno je da kompanija sve više ulaže u originalne anime, a njih gleda skoro 90% korisnka iz Japana. Širom sveta se polovina korisnika uključila prošle godine, a rivali poput Amazona i Diznija, takođe se utrkuju da ponude takav sadržaj.

    „Da bismo pobedili na globalnom nivou, prvo moramo da pobedimo lokalno“, rekla je Kata Sakamoto, potpredsednica za sadržaj za Japan, u intervjuu za Rojters.

    netfliks

    netfliks, serije, deljenje šifri (Pexels)

    Novi rad je deo Netflix-ove novoosnovane „baze kreatora anima“, čiji je cilj da pomogne kreatorima da razviju konceptualnu umetnost. Šibajama je u komentaru napomenuo da će novi film biti „pomalo misteriozna ljubavna priča” tokom „jedne zime”. Dodao je da će predstavljati ,,neobičan poremećaj u svakodnevnom životu“ i da će prikazati ,,delikatno emocionalno sazrevanje likova“.

    Colorido takođe producira prethodno najavljeni anime film „Drifting Home“ kao prvi film u ugovoru. Reditelj Hirojasu Išida će debitovati ostvarenjem „Drifting Home“ na Netflix-u 16. septembra.

    Coloridov i Netflix-ov novi ugovor je prvi višegodišnji ugovor Netflixa sa japanskim anime studijom koji proizvodi dugometražne filmove. Colorido je već producirao Šibajamin anime film ,,A Whisker Away“ 2020.

    Ugovor, potpisivanje

    Potpisivanje ugovora (Pixabay)

    Netflix beleži rast na istoku

    Azijsko-pacifički region bio je jedina svetla tačka u Netflixovoj zaradi u prvom kvartalu. Tada je dominantna svetska striming usluga prijavila da je izgubila pretplatnike po prvi put posle više decenije. Kompanija je rekla da beleži „lep rast“ u regionu, uključujući Japan, gde je prijavila 5 miliona korisnika u septembru 2020.

    Netflix nudi pristup široj publici od ljubitelja hardcore anima, koji su tradicionalno na meti industrije, rekao je Rojtersu predsednik studija Colorido Koji Jamamoto.

    Studio favorizuje priče u kojima su likovi ,,izvučeni“ iz uobičajenih života fantastičnim preokretom događaja kao što je ,,Penguin Highway“ iz 2018. godine. U njoj osnovac istražuje iznenadnu pojavu pingvina u svom gradu.

    Anime film

    Anime film (Pixabay)

    Takva cena pogodna za porodicu uklapa se sa Netflix-ovom strategijom proširenja ponude sadržaja u Japanu. Uključeno je lansiranje oko 40 originalnih anime naslova, drama kao što je „First Love“ i serija poput „Last One Standing“.

    „Povećavamo naše ulaganje u japanski sadržaj, ne samo u obimu, već i u različitim žanrovima i formatima“, rekao je Sakamoto.

    Netflix je takođe sklopio ugovore sa domaćim emiterima, koji su bili spori u prihvatanju striminga, za sadržaj kao što je estradna emisija „Old Enough!“ na Nippon TV-u. U emisiji se prikazuju mala deca koja po prvi put obavljaju poslove, a za to vreme ih snima prerušeno osoblje produkcije.

    Devojka, anime

    Devojka, anime (Pixabay)

    Netflix i ranije sarađivao sa studijima za produkciju anima

    Podsećamo, ovo nije prvi put da je Netflix sklopio poslovni savez sa studijima za produkciju anima. Servis za striming 2018. godine sklopio je ugovor sa Production I.G i Bones. Netflix je tada najavio koprodukciju anime epizoda ​i emitovanje ih u 190 zemalja.

    Savez uključuje Production IG i njegov sestrinski anime studio u grupi IG Port, Wit Studio. IG Port je takođe matična kompanija anime studija Xebec i Signal.MD, ali Netflix nije pomenuo te studije u svojoj najavi.

    Tom saradnjom Netflix je imao za cilj da ojača svoju liniju animacija za članove širom sveta sa „visokokvalitetnim anima iz Japana“. Netflix je tada opisao saradnju kao ,,pobedničku“ za članove, kreatore anima i produkciju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE