Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih „30 ispod 30“: Andrea Stamenković, Bambi (VIDEO)

    Andrea Stamenković, specijalista korporativnih poslova u kompaniji Bambi, ističe da su upravo potrebe savremenih profesionalaca dovele do preorijentisanosti kompanija na zaposlene kao apsolutni imperativ u poslovanju.

    Verujući u Pikasovu premisu da je delanje osnovni ključ svakog uspeha, Andrea Stamenković iz kompanije Bambi uspevala je da ostvari rezultate koji su napravili razliku. Ovo je njena priča za „30 ispod 30”.

    Šta mislite da vas je izdvojilo u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    ‒ Trudila sam se da, pre svega, ispunim svoja očekivanja, jer verujem da postoji toliko različitih vrsta malih pobeda i uspeha, specifičnih za svakog pojedinca. Imala sam sreće da upoznam dobre učitelje i mentore, od kojih sam mogla dosta da naučim i koji su mi pomogli da na vreme prepoznam situacije koje mogu iskoristiti za svoj napredak.

    Andrea Stamenković

    Andrea Stamenković, Bambi (Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić)

    Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    ‒ Svojom upornošću i neodustajanjem i onda kada okolnosti nisu idealne, ali pre svega – konstantnim radom. Pablo Pikaso odavno je rekao da je delanje osnovni ključ svakog uspeha i to je parola za koju istinski verujem da dovodi do dobrih rezultata. Kada ste usredsređeni na cilj i trudite se da svakim novim korakom bar malo napredujete, u toj kombinaciji i sreća se uvek nađe da bude vetar u leđa i podrži te napore.

    Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    ‒ Pored svih prednosti koje su donele tehnologije, činjenica je da su u značajnoj meri ubrzale svakodnevicu i ponudile instant rešenja, koja nas navode na to da ponekad budemo nestrpljivi. Svojim mlađim kolegama bih poručila da nikada ne sumnjaju u to da će se njihov trud isplatiti, ali i da, pored konstantnog usavršavanja u struci, ne zaborave na značaj socijalnih veština i vežbanje na polju međuljudske komunikacije kojom će unaprediti poslovne odnose.

    Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    ‒ Nisam isključiva, otvorena sam i za mogućnost privatnog preduzetništva i za korporativni poslovni razvoj. Razumljiva mi je težnja za pokretanjem privatnog biznisa, ali tek nakon stečenog bogatog iskustva u korporaciji. Dobra poslovna ideja jeste odličan pokretač, ali bez kontakta, partnerstva i, pre svega, znanja u domenu biznisa i tržišta – često može biti nedovoljna za uspehe kakvi se očekuju.

    Andrea Stamenković, Bambi

    Andrea Stamenković, Bambi (Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić)

    Verujete li u to da mladi mogu da promene ustaljenu poslovnu kulturu?

    ‒ Nema sumnje da mladi menjaju poslovnu kulturu na koju smo bili navikli. Sve promene u uslovima rada i sve češća preorijentisanost kompanija na zaposlene kao apsolutni imperativ u poslovanju – upravo su i došle delom kao odgovor na potrebe savremenih mladih profesionalaca.

    Bolja pregovaračka moć i veća sigurnost mladih dovela je do uspostavljanja novih pravila, među kojima je balans između privatnog i poslovnog života jedan od glavnih zahteva.

    Šta vas je konkretno opredelilo za to da se profesionalno razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    ‒ Verujem da studiranje i rad u drugim zemljama donosi veliko iskustvo i značajnu prednost. U mom slučaju okolnosti su bile takve da sam u trenutku studiranja i, kasnije, zapošljavanja i usavršavanja – u Beogradu, zaista, dobijala sve što mi je u tom trenutku bilo potrebno. U poslednjih nekoliko godina Beograd je postao epicentar mnogih poslovnih dešavanja u ovom delu Evrope i time otvorio vrata za mnoge mlade profesionalce, koji vrhunsko profesionalno iskustvo ne moraju da traže van naših granica. Naravno, sentimentalan deo bi u mom slučaju, možda, bio i presudan; za dobar deo svega do sada postignutog sigurno mogu da zahvalim podršci porodice, koja nikada nije izostala.

    Andrea Stamenković, Bambi

    Andrea Stamenković, Bambi (Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić)

    Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za deset godina?

    ‒ Nemam predviđanja i ciljeve u pogledu buduće pozicije, kompanije ili zvanja. Želela bih da budem zadovoljna i zaljubljena u svoj posao, da u struci budem prepoznata kao vrhunski profesionalac, a pre svega, kao osoba na koju će kolege moći da se oslone i rado sa njom poslovno sarađuju. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE