Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

[contact-form-7 id="375525"]
Ana Radišić

Ana Radišić na WMF: Šta je sve potrebno da napravite uspešan podkast?

Preduzetnica i voditeljka podkasta Ana Radišić bila je jedna od učesnica na panelu „Podcast starter pack“ na Weekend Media Festivalu, gde je govorila o tome šta je ključ za uspeh u svetu podkasta kojih u današnje vreme ima mnogo, ali i o budućnosti ovog popularnog formata.

Ana je otkrila da je ono što je najvažnije u njenom poslu je da ima odnos poverenja sa gostima, publikom i oglašivačima. Zahvaljujući njima podkast je njen primarni biznis. Kada je reč o receptu za uspeh, ona je napomenula da je potrebno samo da ne odustajete.

„Bitno je i da oglašivači koleriraju sa mojim vrednostima, sa onim što ja promovišem, da bih bila autentična i kredibilna. Podkast je srce svega i osnova onoga što radimo, ali smo vrlo brzo počeli da se širimo“, objasnila je ona.

Prema njenim rečima, u preduzetništvu stalno mora da se investira u ljude i projekte. Počeli su da rade ono u čemu je dobra i što misli da zna da radi.

„Okružila sam se ljudima koji znaju taj posao u vidu uživo projekata i podkasta. Došla su i strana postignuća i prepoznavanja. Bila sam mnogo strpljiva, tri godine i rezultati su tu“, istakla je Ana.

Budućnost podkasta

Voditeljka i preduzetnica je za BIZLife otkrila i kako vidi budućnost podkasta i trendove koji dolaze razvojem tehnologije.

„S obzirom na to da svedočimo da se trendovi zaista veoma brzo menjaju, mislim da ne mogu da predvidim šta će da se dogodi za sledećih pet ili 10 godina. Definitivno će promena da bude mnogo. Ono što mi moramo da radimo je da pratimo i da se edukujemo, ali da je što najvažnije ostanemo verni sebi i autentični“, savetuje ona.

Najbitniji savet koji je dala onima koji snimaju podkaste je da ne odustaju, a prisetila se još jednog koji je ona dobila kada je počela da radi na televiziji pre 17 godina.

„Jedan kolega mi je dao savet da kada vidim svoju sliku u novinama, u medijima i na portalima da ne čitam komentare. Znam da je to suprotno onome što mi danas radimo i sadržaj kakav stvaramo i medije kakve imamo. Prihvatam svaku kritiku, ako ću iz nje da rastem, učim i napredujem. Ali ako ružan komentar dolazi iz druge vrste poriva, a mislim da to možemo da prepoznamo, onda me se apsolutno ne tiče. Ako ono što radiš, radiš iz sveg srca i znaš da je napravljeno kvalitetno i spreman si da ne odustaješ, publika će to da prepozna i uspećeš“, zaključila je Ana.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Ivana Jaćimovski

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE