Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Amazon

    Amazon traži način za povećanje prihoda: Uskoro uvodi OGLASE za striming?

    Prema izveštaju u Wall Street Journal-a, kompanija Amazon razmatra dodavanje oglasnog dela svojoj usluzi striminga.

    Amazon traži načine da poveća prihod u svom poslovanju. Ranije ove godine, onlajn gigant je pokrenuo najobimnija otpuštanja u istoriji kompanije.

    Kompanija nije sama u svojim problemima sa strimovanjem. Industrija se već mesecima suočava sa usporavanjem, pošto se broj novih prijava smanjuje, a potrošači manje koriste uslugu zbog ekonomskih izazova.

    Amazon takođe nije jedini strimer koji razmatra modele na nivou oglasa. Hulu, Netflix i Disney su svi krenuli ovim putem, piše Entrepreneur.

    Amazon, plata

    Amazon (AP Photo/Mark Lennihan, File)

    Zašto reklame?

    Amazonov prihod od reklama bio je svetla tačka u sumornom ekonomskom pejzažu. Prihod od reklama je porastao na 9,5 milijardi dolara u prvom tromesečju, što je porast od 21 odsto na godišnjem nivou, što je dovelo do toga da rukovodioci budu spremniji za izgradnju tog sektora svog poslovanja.

    Pored toga, SSJ izveštava da oglašivači žele da pristupe Amazonovim vrhunskim filmovima i programima, kao što su ,,The Marvelous Mrs. Maisal“ i ,,The James Bond flick No Time Die“.

    U međuvremenu, Amazon je u pregovarima sa kompanijama Warner Bros. Discovery i Paramount Global da dodaju deo na striming servisima koji podržava oglase na Prime Video Channels. Ovo bi omogućilo korisnicima da se pretplate na ove usluge preko Prime Video i gledaju njihov sadržaj preko Prime Video aplikacije. Trenutno se korisnici mogu pretplatiti na verzije Max i Paramount+ bez oglasa preko Prime Video Channels.

    Diskusije su još uvek u ranoj fazi i nije jasno kada će se i da li će se oglasi zaista pojaviti na Prime Video-u. Ali ako to urade, to bi bio značajan potez za Amazon jer nastoji da proširi svoj posao striminga.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE