Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Alkohol

    Pokrenuta kampanja: Državi potrebno da mladi piju VIŠE ALKOHOLA

    Japanska vlada pokrenula je nacionalni konkurs u kom bi zainteresovani za učestvovanje iznosili svoje ideje o tome kako podstaći mlade Japance da više piju alkohol. Ova kampanja proizilazi iz namere da se poboljša ekonomija zemlje, tako što će da se poveća potrošnja.

    Prema istraživanjima, mladi Japanci alkohol konzumiraju daleko manje od njihovih roditelja, što značajno umanjuje prihode od poreza kada je u pitanju visokooporezovana roba poput alkohola, a u slučaju Japana, čuveno tradicionalno piće, sake – vino od riže.

    U konkursu koji je raspisan, od Japanaca starih između 20 i 39 godina se traži da predlože kako bi oni među svojom generacijom povećali konzumaciju alkohola. Od onih koji odluče da učestvuju na konkursu traže se ideje za reklamiranje, brendiranje ali i originalnost koja bi podrazumjevala upotrebe AI tehnologija.

    alkohol

    sake, unsplash

    Zašto se alkohol manje konzumira?

    Kako su istakli iz organizacije koja je raspisala konkurs u ime poreskih vlasti, sve starija populacija i navike koje su uvedene tokom pandemije dovele su do značajnog smanjivanja konzumacije alkohola među mlađom populacijiom.

    Tokom 1980-ih oko pet odsto japanskih poreskih prihoda dolazio je od prodaje alkohola, a danas to iznosi svega 1,7 odsto. Svetska banka prognozira da je čak 29 odsto japanske populacije starije od 65 godina.

    Ali samo „odgovarajuća količina alkohola“

    Do velikog pada potrošnje došlo je i kada je u pitanju pivo, čiji je obim prodaje pao za 20 odsto na manje od 1,8 milijardi litara.

    Japansko ministarstvo zdravlja saopštilo je da se nada da će se uprkos kampanji, ljudi setiti da ipak treba da piju samo „odgovarajuću količinu alkohola“.

    Finalisti konkursa biće pozvani na svečanu ceremoniju dodele nagrada u Tokiju 10. novembra, a poreska uprava je saopštila da će podržati komercijalizaciju ideja pobednika.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE