Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Alehandro Plater, A1 Telekom Austria Group: „Okrenuti ka budućnosti“

    „Poslovanje u okviru A1 porodice će korisnicima pružiti internacionalno iskustvo i pružiti dodatnu vrednost privatnim i poslovnim korisnicima kroz ekskluzivan pristup inovativnim digitalnim alatima, interfejsima i rešenjima, uz značajna unapređenja infrastrukture i posebno prilagođena rešenja“, priča za BIZLife Magazin Alehandro Plater, COO A1 Telekom Austria Group.

    • Ima li dovoljno mesta na tržištu za sve operatore i kojim sredstvima A1 namerava da se istakne u konkurentnom okruženju? Kakvu dodatnu vrednost korisnicima donosi to što su deo globalne grupacije?

    Za korektnu konkurenciju ima dovoljno mesta i za nas je takav izazov dobrodošao.

    Način na koji je A1 Srbija uspela da se uspešno rebrendira – čak i u vreme pandemije – pokazuje koliko smo ojačali kao brend.

    Najbolji recept za konkurentnost je pružanje kvalitetnih proizvoda i usluga, uz prilagođavanje potrebama društva, pa čak i predviđanje tih potreba. Korisnici u Srbiji nas već vide kao operatora kome se može verovati – pouzdanog i okrenutog ka budućnosti. Poslovanje u okviru A1 porodice će korisnicima pružiti internacionalno iskustvo i pružiti dodatnu vrednost privatnim i poslovnim korisnicima kroz ekskluzivan pristup inovativnim digitalnim alatima, interfejsima i rešenjima, uz značajna unapređenja infrastrukture i posebno prilagođena rešenja.

    • Brend A1 nastoji da postane glavni pokretač održive digitalne transformacije u Srbiji i zemljama regiona u kojima A1 posluje. Šta to podrazumeva?

    Prošla godina i proteklih nekoliko meseci jasno su pokazali da uz pomoć tehnologije možemo da radimo stvari koje ranije nismo mogli ni da zamislimo. Digitalna transformacija se dodatno ubrzala, a bliska budućnost će doneti nove interfejse, veću virtuelnu prisutnost, nanotehnologiju, inovativne 5G aplikacije i veštačku inteligenciju. Sve to će dovesti do pokretanja nove tehnološke evolucije i uvesti nove načine interakcije između ljudi i mašina. Svesni smo da neko lakše prihvati tu transformaciju, dok je nekom drugom izazovna, zato vidimo našu ulogu kao pouzdanog partnera gde god bude potrebno. A1 nastoji da obezbedi pouzdanu digitalnu infrastrukturu, spremnu za izazove budućnosti. Takođe, tehnološki napredak će otvoriti put ka poboljšanjima u ekološkom i društvenom smislu, uz podršku održivijim načinima rada i življenja, a mreže sledeće generacije će, uz inovativne pristupe, biti ključne za ovu tranziciju.

    • Kao što je najavljeno, A1 Srbija će posvetiti posebnu pažnju integrisanim poslovnim rešenjima i digitalnim platformama u svim poslovnim segmentima?

    Tačno, A1 je uvek bila pouzdan partner svim našim poslovnim korisnicima. Ovde, u Srbiji, već je puštena u rad potpuno funkcionalna platforma A1 ICT, koja poslovnim korisnicima pruža mogućnost za interakciju, priliku da dođu do digitalnih alata i rešenja za svoju industriju, da saznaju više o tome kako da kreiraju, razviju i prošire svoje postojeće poslovanje. Naše zavisno društvo A1 Digital nudi mnogobrojne nove alate za digitalno doba, među kojima su digitalna bezbednosna rešenja, „klaud” tehnologija, video i audio prepoznavanje. Zahvaljujući sinergijama u okviru A1, takva rešenja već jesu ili će biti dostupna na svim tržištima na kojima je A1 grupa prisutna.

    • Da li se korisnici i njihove potrebe u Srbiji i regionu razlikuju od onih u drugim zemljama u kojima A1 posluje?

    Mnogo je više stvari koje nas povezuju nego što ima razlika, a digitalizacija je već zamaglila granice. Rad na daljinu mi omogućava da radim svoj posao iz Srbije na isti način kao da sam u Austriji, ili rodnoj Argentini. Ljudi u Srbiji su pokazali impresivne sposobnosti prilagođavanja digitalnom svetu. Bez obzira na to gde živite, možete jasno videti da većina ljudi ima iste potrebe, a ohrabrujuće je videti da sve više ljudi postaje svesno tehnoloških mogućnosti koje im omogućavaju zadovoljenje u privatnom životu, ali i u poslu. Važno je biti svestan da su za digitalizaciju ljudi mnogo važniji od tehnologije koja stoji iza nje, a A1 je usmeren na to da moć tehnologije koristi u dobre svrhe i omogući svima da budu deo predstojećih promena.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE