AKCIJA „ZA LJUBAV PREMA PRIRODI“: Ujedinjeni u pošumljavanju Kopaonika
Sa ciljem podizanja svesti o važnosti ekološke održivosti i odgovornosti prema zajednici, hotel Viceroy Kopaonik Srbija, organizovao je akciju pošumljavanja sunčane planine pod sloganom „Za ljubav prema prirodi“. Sadnja drveća je realizovana u saradnji sa Nacionalnim Parkom Kopaonik na osiromašenom planinskom području, koje će za nekoliko godina izrasti u šumovit predeo.
Zajedničkim snagama, u akciji sadnje autohtonih vrsta stabala (nekih od ključnih za očuvanja biodiverziteta Kopanika), učestvovali su zaposleni hotela, predstavnici Nacionalnog parka, poznati influenseri i volonteri. Projekat je pokrenut sa namerom da se doprinese obnovi šuma, smanjenju emisije ugljen-dioksida, čistijem vazduhu i podsticanju oporavka prirodnog okruženja.
Jelena Ninković, marketing menadžerka hotela Viceroy Kopaonik, istakla je da je samo zajedničkim snagama moguće uticati na pokretanje pozitivnih promena i podizanje svesti o značaju očuvanja prirode.
„Sa ponosom mogu da kažem da je ova akcija od samog početka zamišljena kao konkretan korak da vratimo prirodi bar deo onoga što nam nesebično pruža. Imajući u vidu da se naš hotel nalazi na jednoj od najpopularnijih destinacija u Srbiji i regionu, naša dužnost je da usmerimo napore ka zaštiti biljnog i životinjskog sveta na planini. Zahvaljujući partnerima iz Nacionalnog parka Kopaonik, Viceroy timu, influenserima i Info Kopu, imaćemo priliku da u budućnosti uživamo u još većem broju šumskih pejzaža“, zaključila je Jelena Ninković.
Vuk Vukašinović, poznati fitnes trener i influenser koji je učestvovao u sadnji drveća, nije krio svoje oduševljenje istom.
„Proveo sam tri divna dana na Kopaoniku i imao posebnu privilegiju da zasadim svoje drvo na delu planine kojem ću se ubuduće rado vraćati. Veoma je važno da brinemo o našoj prirodi, i zato mi je zadovoljstvo što sam bio deo ove akcije hotela Viceroy Kopaonik Srbija. Drago mi je što sam imao priliku i da se bliže upoznam sa samim brendom, hotel je moderan, ima sve što svakom posetiocu treba, a ujedno sam se osećao kao kod kuće. Sobe su prostrane, SPA centar i gastronomska ponuda su na vrhunskom nivou, a susretao sam se i sa najljubaznijim osobljem na svakom koraku“, istakao je Vuk Vukašinović.
Pored toga što je sinonim za iskustvo i uslugu od pet zvezdica, težnja brenda ka obnovi prirode predstavlja još jednu potvrdu zašto Viceroy Kopaonik zauzima treće mesto na Trip Advisor platformi i deveto na prestižnoj listi Condé Nast Traveler’s 2023 Readers’ Choice Awards.
Zbog toga je jasno zašto se većina gostiju zaljubi u Viceroy i Kopaonik na prvi pogled. Nakon provedenog dana u istraživanju prirodnih lepota Kopaonika, goste očekuje opuštanje u sveobuhvatnom Spa centru, uz različite masaže i revitalizirajuće tretmane, a nezaboravni gastronomski zalogaji u dva vrhunska restorana su tu da doprinesu potpunom ugođaju. Sve one koje priroda posebno inspiriše, čekaju pažljivo odabrani naslovi u Biblioteci, dok je ljubiteljima aktivnijeg odmora na raspolaganju potpuno opremljena teretana sa pogledom na najlepši zalazak sunca.
Pre zvaničnog otvaranja zimske sezone od 7. do 10. decembra, hotel Viceroy Kopaonik je akcijom „Za ljubav prema prirodi“ napravio korak dalje ka razvoju šuma i zaštiti eko-raznolikosti na srebrnoj planini, u kojima će uživati svi posetioci, kao i buduće generacije.
Izvor: BIZLife
Foto: Viceroy Kopaonik