Vinarija Deurić

„Full wine experience” na Fruškoj gori

U vinariji „Deurić” dan gosta osmišljen je kao potpuni „wine experience”, od prvog pogleda na fruškogorske voćnjake, preko ručka u bašti ili restoranu, do šetnje kroz proizvodnju i vinski podrum, devet metara ispod zemlje. Milena Zdravković, menadžerka brenda vinarije „Deurić”, za BIZLife govori o jelovniku koji prati vina, školi vina, tematskim večerima, personalizovanim venčanjima i programu „Grape Escape”, ali i najavljuje nova iznenađenja za ljubitelje vinskog turizma.

Vinarija Deurić

Milena Zdravković

  • Kako izgleda jedan savršen dan gosta u vinariji „Deurić”?

Naš osnovni zadatak i ono čemu težimo jeste da gost, od trenutka dolaska do trenutka kada napusti vinariju, doživi „full wine experience”. Puno smo radili na samim obukama osoblja, smišljanju kompletne usluge, od parkinga za goste, preko izgleda naše bašte, restoranskih sala, do jelovnika, izbora namirnica, tanjira, atmosfere, obilaska vinarije, događaja i, naravno, vina. Ono što gosti prvo primete jeste sam put, tj. prilaz našoj vinariji, koji je čaroban i mnoge podseća na Toskanu, iako se ne bismo u potpunosti složili s tim, jer Fruška gora, kao jedan od najstarijih nacionalnih parkova kod nas, ima svoju autentičnost. Nakon toga, čeka ih veliki parking, gde bezbedno mogu da ostave svoje prevozno sredstvo, a zatim ulaze na naše imanje.

A la carte restoran vinarije „Deurić” u letnjim mesecima seli se u baštu, stolovi se nalaze na dekingu koji je okružen jabukama, lavandom i zelenilom. Potpuno izolovan od buke, gužve i haosa. Kada dođe zima, ulazimo u unutrašnji deo restorana, koji ima tri restoranske sale, na dva nivoa.

Uživanje u hrani i vinu dobija potpuno novi nivo kod nas, a ono što se nalazi na tanjiru, kao i u čaši, priprema ljude za inspirativni nastavak – obilazak naše vinarije, koji počinje od vidikovca, sa kog se pruža pogled na naših 180 ha jabuka i 30 ha vinograda. Tura se nastavlja kroz proizvodnju, gde pričamo priču o prvim koracima nakon berbe i dublje ulazimo u sam proces proizvodnje belog, roze, crvenog i penušavog vina. Svima omiljen deo dešava se kada se spustimo devet metara ispod zemlje, u naš vinski podrum. Priče koje se tu ispričaju, pomešane sa mirisom vina, barika i osećaja koji gosti dožive, ostaju ono nešto što se nikad ne zaboravlja.

  • Po čemu se a la carte restoran u „Deuriću” razlikuje od klasičnog restorana i koliko jelovnik stvarno prati vaša vina, a ne obrnuto?

Nismo težili perfekciji i preciznosti kao u fine dining restoranima i mislim da je to ono što ljudi vole kod nas. Atmosfera i ambijent nisu uštogljeni, kako mnogi zamišljaju kada čuju da se u sklopu vinarije nalazi i restoran. Želeli smo da se svako oseća kao kod kuće, da može doći sa dragim ljudima ili sam i uživati u čaši vina, dobroj domaćoj hrani ili, jednostavno, popiti kafu i pojesti našu čuvenu lenju pitu od 15 kilograma jabuka koje gajimo na imanju, odmoriti se i napuniti baterije.

Pored toga, naš restoran se često pretvara u mesto gde organizujemo tematske večeri, radionice, uparivanja hrane i vina, kolača i vina. Organizujemo i privatne proslave, poput rođendana, krštenja, kao i venčanja, koja su u našoj bašti zaista nešto drugačije i posebno, čemu svedoči i veliki broj realizovanih, ali i do dve godine unapred zakazanih venčanja.

Jelovnik u potpunosti prati naša vina. Pažljivo smo birali sastojke za svako jelo, tražili smo samo najkvalitetnije namirnice sa lokalnih farmi – sir, pršutu, kulen, kobasice, nešto što je tradicionalno sremački, a vrhunskog kvaliteta. Imamo sjajan tim kuvarica, koje su na sto donele ono najbolje što Srem nudi. Iako mnogi gosti misle da smo otvoreni samo vikendom – naš restoran radi od utorka do nedelje, a rezervacije se mogu ostaviti na 063/570108.

Vinarija Deurić

Deurić vinarija; Nemanja Dimitrić / STUDIO11

  • Koja kombinacija hrane i vina predstavlja „potpis Deurića” – ona za koju znate da goste nikada ne ostavlja ravnodušnim?

Jedno od omiljenijih jela naših gostiju, ali i po statistici prodaje, jeste naša piletina sa mlincima, koju uparujemo sa „Gorskom tamjanikom”, „Chardonnay Classicom” ili našim „Urban Roseom”, ali i sočna, rolovana teletina sa kajmakom, uparena sa vinom iz ultrapremijum linije „La Rem Pinot Noir”. Dodala bih za kraj i našu lenju pitu od 15 kg jabuka. Uz nju, nepcima izuzetno paše naše vino „Dolce Vita”, kasna berba koja ima 84 grama šećera, potpuno drugačije od ostalih vina.

  • Šta gosti konkretno dobijaju kroz vašu školu vina i radionice i šta im najviše „otvori oči” posle tih programa?

Škola vina je jedinstvena, jednodnevna radionica, koju organizujemo jednom mesečno u našoj vinariji. Ima posebnu čar jer polaznici mogu na jednom mestu da vide sve ono što se dešava od trenutka berbe do momenta kada boca vina dođe do krajnjeg potrošača.

Na školi se prelazi teorijski deo (od toga šta je somelije, preko sorti grožđa, do toga koje čaše koristimo za koje vino, šta su mirisne arome i kako ih prepoznati u čaši itd.). Zatim, sledi praktičan deo obilaska proizvodnog pogona, uz priče o samoj proizvodnji, načinu odležavanja vina, filtriranju, punjenju boca, etiketiranja i sl. U praktičnom delu polaznici imaju ručak i degustaciju šest etiketa, gde prelazimo na deo o uparivanju hrane i vina, kao i na samo otvaranje vinske boce, dekantiranje vina i još dosta toga. Na samom kraju, tu su i diplome za završenu školu. Broj mesta je ograničen, a svi koji žele više informacija mogu ih dobiti na office@vinarijadeuric.com.

Vinarija Deurić

Deurić vinarija; Nemanja Dimitrić / STUDIO11

  • Kakve sve proslave organizujete u vinariji i šta vam klijenti najčešće traže da prilagodite „po meri”?

Venčanja u bašti vinarije postala su must have kod nas. Ono što je najveća prednost jeste open air concept, koji je sve popularniji u Srbiji, a kada uz to dodamo prostor okružen zelenilom, uz dobro uklopljenu dekoraciju – prostor se pretvara u pravu bajku na otvorenom, što se može videti i na fotografijama, ali i na našem Instagram nalogu @vinarijadeuric.

Nešto što nas izdvaja upravo je potpuno personalizovani pristup. Kod nas nijedno venčanje ne liči na prethodno, slušamo želje mladenaca, trudimo se da ispunimo zahteve i da im taj dan, bar sa naše strane, prođe savršeno. Neki od zahteva sa kojima se susrećemo jesu, na primer, da žele da se čin venčanja održi u redu jabuka, da se fotografišu u barik sali, vinogradu, prilagođavanja u meniju i sl.

Pored venčanja, organizujemo rođendane, krštenja, timbilding programe, korporativne događaje, sastanke. Izdvojila bih našu najtraženiju aktivnost kada je reč o timbildingu, a to je „Grape Escape”, gde učesnici dobiju torbice sa čašama, mapu i zajedno idemo u pešačku turu kroz jabuke i vinograde, a na kraju se voze vozićem koji vuče traktor.

  • Koliko je vinski turizam danas važan za brend „Deurić”? Da li ljudi koji su kod vas proveli vikend kasnije drugačije biraju vaša vina u restoranu ili prodavnici?

Izuzetno je važan. Pored dobrih i kvalitetnih vina, kojima možemo da se pohvalimo, naš turizam je druga stvar koja se visoko kotira na tržištu. Ljudi sve više beže iz grada i gužve, a neku svoju mirnu oazu pronalaze kod nas. Od korone do sada, broj domaćih i stranih gostiju povećava se iz godine u godinu, a mi smo od male degustacione sale, koja je mogla da ponudi samo fruškogorske „finger” zalogaje, prerasli u ozbiljan vinski bistro koji može da ugosti i do 150 ljudi. Svakako, to ne bi bilo moguće bez osluškivanja tržišta i potreba gostiju, ali ni bez sjajnog tima vinarije koji radi na konstantnom razvoju našeg vinskog turizma.

  • Šta novo planirate u segmentu vinskog turizma i restorana? Koji je sledeći sadržaj zbog kog biste voleli da gosti kažu: „Ovo još nigde nismo videli”?

Svake sezone (letnja i zimska) planiramo novi sadržaj za „wine experience”, od novog jelovnika, preko aktivnosti i samih dešavanja u vinariji. Neka, zasada, to ostane tajna. Radimo punom parom na novim stvarima, proširenju postojeće ponude i mogu samo reći: očekujte neočekivano. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Deurić vinarija; Nemanja Dimitrić / STUDIO11

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE