Fleksibilnost, posao, rad

Najtraženije veštine za posao u 2025. godini

Ekonomija je zbog pandemije okrenuta naglavačke, ali nedostatak određenih veština na tržištu rada čini ljude koji ih poseduju izuzetno traženim.

Neke od najvećih platformi za umrežavanje i pronalaženje poslova sakupile su podatke kako bi utvrdile koje veštine poslodavci danas najviše traže.

Cloud computing

Kompanije svoje poslovanje sve više sele u „cloud“, pa je cloud computing tražen u gotovo svim industrijama. Cloud inženjeri zaduženi su za osmišljavanje i upravljanje sistemima zasnovanim na „oblaku“.

Terminom Cloud computing (računarstvo „u oblaku”) označava se tehnologija koja omogućava upotrebu podataka i rad sa svim informacijama i programima na koje ste navikli, ali koje više nisu smeštene na vašem računaru, već negde „u oblaku”. Taj oblak je uglavnom server određene kompanije.

Veštačka inteligencija (AI)

AI menja svet na načine koje jedva možemo da zamislimo. Izrada AI modela, njihovo testiranje i održavanje AI infrastrukture samo su neke od funkcija za koje su ove veštine neophodne.

Liderske veštine u prodaji

Prodaja je ono što u krajnjoj liniji pokreće profit. Lideri u prodaji vešti su u sklapanju poslova i motivisanju drugih. Obično poseduju odlične komunikacione veštine i snažan pokretački duh.

Analitičke veštine

Analitičke sposobnosti potrebne su u gotovo svakoj industriji, jer pomažu u rešavanju problema i donošenju odluka. One podrazumevaju sposobnost prepoznavanja obrazaca, tumačenja podataka, teorijskog razmišljanja i donošenja zaključaka.

Prevođenje

U globalnoj ekonomiji, prevodilačke veštine traženije su nego ikada. Pored prevođenja podataka na drugi jezik, dragoceno je i razumevanje kulturnih razlika.

Razvoj mobilnih aplikacija

Ako nešto postoji, verovatno postoji i aplikacija za to. Zato je ogromna potražnja za ljudima koji mogu da razvijaju i održavaju mobilne aplikacije.

Upravljanje ljudima

Veštine upravljanja ljudima godinama su među najtraženijima, za razliku od mnogih tehničkih veština koje dolaze i odlaze zbog brzog napretka tehnologije.

Video produkcija

Većinu sadržaja koji konzumiramo čini video, pa neko mora da ga stvara, posebno za profesionalni marketing. Ova veština može da se nauči i od kuće, uz kameru, računar, dobar mikrofon i osnovni softver za montažu.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife/MSN

Foto: Freepik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE