Lidl Srbija

LIDL i građani prikupili milion ambalaža za reciklažu

Kroz projekat „Dobro se reciklažom vraća” kompanije Lidl Srbija, potrošači su demonstrirali izuzetnu ekološku svest i korišćenjem automata za reciklažu postavljenih u pet Lidl prodavnica, do sada su prikupili i poslali na reciklažu impresivan broj od čak milion jedinica PET i ALU ambalaže. Ova inicijativa Lidla, kao i aktivno učešće građana, direktno doprinose očuvanju životne sredine i promovisanju modela cirkularne ekonomije u Srbiji.

Prikupljene ambalaže rezultat su pilot projekta „Dobro se reciklažom vraća“, koji je pokrenut 2022. godine sa ciljem da potrošačima pruži jednostavan i lako dostupan način da doprinesu očuvanju životne sredine, kao i da testira spremnost građana da učestvuju u ekološkim inicijativama.

Lidl je kroz ovaj projekat dao mogućnost potrošačima da, putem aparata za reciklažu na ulazu prodavnica, odlože ambalaže napitaka kupljenih u Lidlu, uz dodatni benefit – umanjenje iznosa računa pri kupovini u iznosu od po 5 dinara za svaku vraćenu ambalažu ili opciju doniranja istog iznosa fondaciji „Budi human“. Tako je projekat dobio i snažnu humanitarnu dimenziju, potvrđujući da je reciklaža ne samo ekološki, već i društveno odgovoran izbor svakog pojedinca.

Milion prikupljenih ambalaža u periodu od tri godine i sa pet lokacija svedoči o činjenici da naši potrošači sve više prepoznaju značaj odgovornog upravljanja otpadom. Rezultat, takođe, ukazuje i na spremnost građana da učestvuju u konkretnim akcijama koje doprinose održivosti, a u kojima je kompanija Lidl njihov pouzdan partner”, izjavila je Marija Kojčić, rukovodilac sektora Corporate Affars u kompaniji Lidl Srbija.

Kao odgovorna kompanija koja se zalaže za prakse prikupljanja i deponovanja reciklabilnih materijala i njihovu ponovnu upotrebu, Lidl je do sada postavio po dva aparata za reciklažu u Beogradu i Novom Sadu, kao i jedan u Nišu.

Zasnivajući svoje poslovanje na principima odgovornosti, Lidl Srbija će i u narednim godinama nastaviti da ulaže trud u očuvanje životne sredine, potvrđujući svoju posvećenost razvoju dugoročno održivih i korisnih praksi za čitavo društvo.

LIDL pokrenuo međunarodnu prazničnu kampanju: „Veruj u čuda svakog dana. Isplati se.“

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jedan je od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Sa oko 12.600 prodavnica i više od 230 distributivnih i logističkih centara u 31 zemlji, broji ukupno više od 382.400 zaposlenih širom sveta. Jednostavnost i usmerenost na procese određuju svakodnevne aktivnosti u prodavnicama, regionalnim distributivnim centrima i nacionalnoj centrali Lidla. Istovremeno, Lidl kroz svoje aktivnosti preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture i oblikuju svakodnevno poslovanje čineći osnovu uspeha.  Kompanija Lidl je u 2024. fiskalnoj godini ostvarila prodaju od 132,1 milijarde evra, vrednujući najbolji odnos cene i kvaliteta za svoje potrošače, dok su ostale kompanije u sastavu Švarc grupe zabeležile ukupni prihod od 175,4 milijarde evra u istom periodu.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 81 prodavnicu u 47 gradova širom zemlje. Ima dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudi jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu je prepoznat u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Lidl Srbija

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE