
Lojalnost se gradi iskrenošću
Yuhor dućani obeležavaju deceniju postojanja – deset godina rasta, širenja i inovacija u maloprodaji. Od uvođenja usluge besplatnog pečenja mesa do jačanja prisustva u centralnoj i južnoj Srbiji, brend je uspeo da se pozicionira kao sinonim za kvalitet i poverenje. Ključnu ulogu u tom uspehu imaju ljudi – zaposleni koji svojim radom i posvećenošću čine da sistem funkcioniše. O redizajnu prodavnica, lojalnosti potrošača i planovima širenja – za BIZLife govori Milan Reljić, direktor maloprodajnih objekata Yuhor.
- Yuhor dućan ove godine slavi 10 godina postojanja. Šta biste izdvojili kao ključne promene i najveće uspehe do sada?
Velika promena desila se kada smo se iz Beograda okrenuli i potrošačima u centralnoj i južnoj Srbiji. Uveli smo uslugu besplatnog pečenja mesa na roštilju u velikom broju objekata, a u planu je i dalje širenje kategorija naših proizvoda.
Od osnivanja, Yuhor je sinonim za kvalitet – od svežeg mesa i suhomesnatih proizvoda do obuke zaposlenih i kvaliteta usluge. Najvećim uspehom smatram formiranje snažnog tima menadžera, ali i timova posvećenih ljudi u našim prodavnicama, jer oni svojim znanjem i energijom čine da sistem funkcioniše. Verujem da je poverenje osnova svakog uspeha, a da ga možete dobiti samo ako ga prethodno nesebično pružite.
Ponosan sam i na to što smo za kratko vreme podigli ceo lanac maloprodaje na viši nivo, povećali broj radnji i optimizovali mrežu relokacijama. Sve te promene zajedno doprinele su tome da Yuhor dućani danas budu prepoznati po kvalitetu i pouzdanosti.

Milan Reljić, sirektor maloprodajnih objekata Yuhor
- Koji su glavni razlozi za redizajn i šta će potrošači prvo primetiti u novom izgledu prodavnica?
Redizajn je rezultat naše želje da dodatno približimo Yuhor dućane potrošačima i učinimo iskustvo kupovine savremenijim i prijatnijim. Naš raniji koncept bio je više usmeren ka premijum izgledu, a sada naglašavamo otvorenost i dostupnost – cilj nam je da se u Yuhor dućanima potrošači osećaju dobrodošlo i da lako pronađu kvalitet. Potrošači će primetiti transparentnije izloge, prijatniji enterijer i jasniju povezanost sa primarnim Yuhor brendom. Tradicionalna receptura je i dalje tu, dok je kvalitet dodatno naglašen kroz svaki detalj kupovine.
- Koliko je članova programa lojalnosti i kako aplikacija utiče na prodaju i posete?
Trenutni program broji više hiljada članova, a uskoro uvodimo novu verziju, koja će biti još jednostavnija za korišćenje. Potrošači koji su deo programa češće dolaze i ostvaruju veću potrošnju. To potvrđuje da lojalnost nastaje kada odnos gradite na iskrenosti i kvalitetu, a to je za nas najbolja potvrda – potrošači prepoznaju kada pružimo više od same kupovine.
- Gde planirate nova otvaranja i po kojim kriterijumima birate lokacije?
Plan nam je da prisustvo proširimo i na Vojvodinu, dok centralna Srbija ostaje jednako važan deo našeg razvoja. Kada biramo lokaciju, polazimo od navika potrošača – zato se trudimo da budemo prisutni na mestima koja su prirodni deo njihove svakodnevice, poput pijaca i tržnih centara u manjim gradovima. Naš cilj je da Yuhor dućani budu sinonim za poverenje i kvalitet u svakom gradu gde radimo.
- Kako usluga uslužnog pečenja mesa i specijalizovana ponuda utiču na prodaju i diferencijaciju?
Usluga pečenja mesa postala je jedna od naših najvećih prednosti. U objektima gde postoji roštilj beležimo rast prodaje, ali i rast zadovoljstva potrošača. Kombinacija pažljivo odabranog asortimana i dodatnih usluga pravi razliku i stvara iskustvo koje potrošači prepoznaju i cene.
- Koje mere sprovodite za bezbednost hrane i smanjenje otpada u maloprodaji?
Bezbednost hrane nam je apsolutni prioritet. Strogo poštujemo hladni lanac, primenjujemo visoke standarde i sertifikate i kontinuirano obučavamo zaposlene. Kada je reč o smanjenju otpada, primenjujemo sistem preciznog planiranja zaliha, čime obezbeđujemo svežinu proizvoda i odgovorno upravljamo zalihama i resursima.
- Kakav značaj za vas imaju ljudi sa kojima radite?
Ljudi su srce i snaga Yuhor dućana. Oni su ti koji svakog dana prave razliku – kroz svoj osmeh, ljubaznost i stručnost. Verujem da se svaki uspeh kompanije temelji na ljudima koji je grade, a srećan sam što imam tim koji sa jednakim žarom deli i odgovornost i uspehe. Na kraju, upravo ljudi prave razliku – bez njihove energije nema ni uspeha.
Šta biste želeli da poručite timu i potrošačima koji su deo ove priče?
Potrošačima želim da zahvalim na poverenju – ono nam je i obaveza i inspiracija da svakog dana budemo bolji. Timu želim da kažem da je njihova posvećenost najveća snaga Yuhor dućana i da upravo oni svojim radom svakodnevno donose vrednosti koje nas izdvajaju. Verujem da je najbolji put onaj kojim nas vodi kvalitet. Stoga, neka nas uvek inspiriše i usmerava ta misao: Neka te kvalitet vodi! ■
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife
Foto: Stefan Jovanović