Džin tonik

Sve što ti treba za savršen džin tonik – na jednom mestu

Od hobija i ljubavi prema džinu, nastao je sajt koji je prerastao u mali preduzetnički projekat sa velikom idejom – da svakome omogući da kod kuće napravi piće dostojno najboljih barova. Ekipa iza GinTonic.rs spojila je znanje, strast i digitalnu prodaju u jedinstven koncept, online kutak za sve ljubitelje džina, tonika i dobrog ukusa.

Sve je počelo sa jednostavnom željom – da kod kuće naprave savršen džin tonik. Iz te želje rodila se ideja, a iz ideje brend koji danas okuplja istinske ljubitelje džina. GinTonic.rs nije samo sajt, već zajednica onih koji u piću vide priču, u čaši trenutak, a u svakom gutljaju priliku da otkriju novi ukus.

„Iza GinTonic.rs stoji ekipa ljubitelja džina, okupljena oko jednostavne ideje, da svima koji uživaju u dobrom džin toniku pružimo jednostavan način da kod kuće naprave savršeno piće kao iz bara. Nismo korporacija, već tim koji deli strast prema kvalitetnim pićima, lepom pakovanju i dobrom druženju. Sve što radimo proističe iz ličnog iskustva, želje da sebi i drugima olakšamo uživanje u onome što volimo“, počinju priču za BIZLife.

Ideja je nastala iz one situacije koju svi znamo – kada poželiš da kod kuće napraviš dobar džin tonik, ali ne znaš koji džin da izabereš, koji tonik mu najbolje pristaje i koji garniš sve to zaokružuje.

„Hteli smo da ljudima pružimo ceo doživljaj na jednom mestu – od pića do poslednjeg detalja u čaši. Tako je nastao Gin Tonic Box, naš osnovni proizvod i svojevrsni „one stop shop“ za sve ljubitelje džina“, objašnjavaju naši sagovornici.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GinTonic.rs (@gintonic.rs)

Zašto baš džin?

„Zato što je džin mnogo više od pića – to je kultura uživanja i kreativnosti. U poslednjih nekoliko godina, džin je postao izuzetno popularan u Evropi, a taj trend se sada snažno oseća i kod nas. Ljudi više ne žele samo da popiju nešto osvežavajuće, već da otkriju nove ukuse, eksperimentišu i pronađu svoj idealan spoj džina, tonika i garniša. Džin nudi neograničene mogućnosti, a mi želimo da pomognemo da svako pronađe svoj savršeni miks“, objašnjava ekipa koja stoji iza ovog projekta.

Na njihovom sajtu se trenutno nalazi preko 100 premium džinova – domaćih i stranih brendova, istih onih koje možete pronaći u najboljim barovima.

„Uz njih nudimo i tonike, garniše – dehidrirano voće za savršeno serviranje. Posebno se izdvajamo po Gin Tonic Box-u, setu koji sadrži sve što vam je potrebno za pripremu vrhunskog pića kod kuće. Svake nedelje predstavljamo novi box sa pažljivo odabranim džinom, tonikom i garnišom. Pored standardne ponude, nudimo i opcije za korporativne poklone, gde firme mogu da kreiraju personalizovane pakete sa svojim brendingom, porukama i prilagođenim sadržajem“, navode sagovornici portala BIZLife.

Nekada lek protiv MALARIJE, a danas najpopularniji koktel na svetu: Kako je nastao DŽIN TONIK?

Domaći kraft proizvođači kao deo ponude

Kriterijum za izbor brendova koje će staviti u ponudu je jednostavan – kvalitet i autentičnost.

„U ponudi su samo oni brendovi džinova i tonika koji su prisutni u najboljim barovima, a iza kojih stoje ozbiljni proizvođači i distilerije. Posebno nam je važno da balansiramo domaće kraft proizvođače i proverene svetske brendove. Time podržavamo lokalnu scenu, ali i dajemo ljudima priliku da probaju ukuse iz celog sveta“, ističu.

Kao i kod svakog online shopa, logistika i dobavljači i vde predstavljaju najveći izazov.

Naći prave distributere, obezbediti kvalitetnu ambalažu i pouzdanu dostavu – to je bio pravi izazov.

„Tehnički deo oko sajta je zapravo bio lakši. Trenutno je fokus na kampanji i promociji, jer želimo da što više ljudi sazna za GinTonic.rs i da im pokažemo da kvalitetan džin tonik ne mora biti rezervisan samo za barove. Želimo da GinTonic.rs postane mesto na koje svako pomisli kada želi kvalitetan džin, tonik ili poklon. Da ljudi kod nas pronađu inspiraciju, nauče nešto novo o pićima i uvek otkriju neki novi brend ili kombinaciju ukusa. Naš plan je da nastavimo da širimo ponudu, uvedemo pretplate na Gin Tonic Box i razvijemo segment korporativnih poklona. Tržište će pokazati svoj pravac, ali mi verujemo da će ljubitelji džina u nama prepoznati svoj novi omiljeni kutak. Let the party be gin! GinTonic.rs“, zaključuju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Gorica Mitrović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE