
Hrabrost koja se isplatila – zašto marketing ove kompanije osvaja svet?
Dok većina brendova steže kaiš i smanjuje ulaganja u marketing i oglašavanje, američka kozmetička kompanija E.l.f. Beauty ide potpuno suprotnim putem – ulaže još više. I to se pokazuje kao potez koji menja igru.
U trenutku kada globalna ekonomska klima tera mnoge na povlačenje i „tišu“ komunikaciju, E.l.f. je odlučio da bude glasniji nego ikad. Njihova najnovija kampanja, koja kombinuje snažnu digitalnu prisutnost, saradnje sa TikTok kreatorima i inovativne reklame, privukla je ogromnu pažnju i potvrdila da hrabrost u marketingu donosi rezultate, prenosi The Business of Fashion.
View this post on Instagram
„Value for money“ koncept
Brend se oslanja na svoj prepoznatljiv „value for money“ koncept – kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama, ali ono što ih zaista izdvaja jeste način na koji komuniciraju.
Umesto klasičnih kampanja, oni grade zajednicu i pretvaraju svoje potrošače u ambasadore brenda.
Kako je Hailey Bieber prodala brend vredan milijardu dolara?
Rezultat? E.l.f. je u poslednjoj fiskalnoj godini zabeležio dvocifren rast prihoda, dok su mnogi konkurenti beležili pad. Upravo ova kampanja pokazuje da inovativnost, spremnost da se rizikuje i razumevanje publike mogu biti jače oružje od ogromnih budžeta.
Poruka koju E.l.f. šalje industriji i tržištu je jasna, u vremenima nesigurnosti ne pobeđuju oni koji se povuku, već oni koji imaju hrabrosti da budu glasniji, smeliji i bliži ljudima, posebno generaciji Z.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/K. J.
Foto: Unsplash