CopyTaste

Beograd zaslužuje festival koji slavi barove i povezuje region! Stiže Copy Taste!

Mnogo sličnosti, i isto toliko mnogo razlika koje inspirišu. Tako bismo mogli opisati sinergiju zagrebačke i beogradske koktel scene koja će ove jeseni dostići kulminaciju na Copy Taste festivalu u Beogradu, koji će se održati od 14. do 15. septembra.

Da kokteli nisu samo proizvod, i da se to najbolje da primetiti kroz priču o regionalnoj koktel zajednici, potvrdili su Duško Kostadinoski, vlasnik RIddle bara i Dominik Bačvardija, vlasnik zagrebačkog Peaches&Cream bara. U intervjuu u nastavku, kao jedni od organizatora dogаđaja, podelili su zanimljive utiske o tome šta nas čeka na festivalu ali i šta najviše vole kada je Beograd u pitanju.

1. Kako su “kliknule” zagrebačka i beogradska barska scena?

  • Dominik: Prirodno. Nema tu puno filozofije. Kad ljudi razmišljaju slično, kad ih vozi ista stvar i kad se žele međusobno gurat naprijed, klik je neminovan. Beograd i Zagreb imaju različitu vibru, ali istu glad za kvalitetom i pomakom.
  • Duško: Potpuno prirodno, delimo istu strast prema kvalitetnim koktelima, kreativnosti i gostoprimstvu. Čak i te male razlike koje postoje, samo obogaćuju sinergiju — Zagreb donosi jednu eleganciju i preciznost, dok Beograd dodaje ludu energiju i šarm.

2. Koji koktel bi najbolje ilustrirao sinergiju beogradske i zagrebačke barske scene?

  • Dominik: Nešto što izgleda jednostavno, a u pozadini ima ozbiljan rad. Recimo, twist na Palomu s domaćim rakijama. Oba bara su već Paloma Embassy barovi i taj koktel za nas nosi poruku da se može spojiti ozbiljna tehnika i lokalna emocija. Ima lokalni touch, lako se pije, a pamtiš je danima.
  • Duško: Paloma – lagana,sveža opuštajuća i na prvi pogled bezazlena, ali se iza nje krije Tequila koja daje mnogo ozbiljniji utisak ako se zaigraš.

3. Prvi osećaj (misao) kada je doneta odluka da će nakon Zagreba, sledeća Copy Taste stanica biti Beograd?

  • Dominik: Uzbuđenje i logika. Nije pitanje “zašto Beograd”, nego “kako to da nismo već prije”. Beograd zaslužuje festival koji slavi barove i to ne površno, nego kroz prave ljude i prave priče.
  • Duško: Adrenalin koji mi daje volju i motiviše me da sve izvedemo na najvišem nivou i opravdamo očekivanja. Jako sam ponosan da ćemo u našem gradu ugostiti kolege iz celog sveta i imati priliku da potvrdimo da Beograd i region imaju šta da pokažu svetskoj koktel sceni.

4. Koji deo Copy Taste programa vam je najdraži?

  • Dominik: Masterclassi. To je srce festivala. Jer ako se nakon svega bar jedan mladi barmen vrati doma s nekom novom idejom ili klikne nešto što mu promijeni put, napravili smo posao.
  • Duško: Main event. To je onaj deo kada se barijere među učesnicima potpuno izgube i ostanu samo kreativnost, inspiracija i prijateljstvo; tada počinje žurka.

5. Šta najpre volite da vidite u Beogradu van bara?

  • Dominik: U Beogradu je sve van bara skoro kao da si u baru. Toplina ljudi, ritam grada, taj neki osjećaj da ti se može sve dogodit u roku od 15 minuta.
  • Duško: Pre svega pogled sa Kalemegdana. To je mesto gde možeš da osetiš istoriju, vidiš spoj reka i doživiš energiju Beograda, tada shvatiš zašto ljudi vole ovaj grad.

6. Šta očekujete od beogradskog Copy Taste-a izdanja?

  • Dominik: Očekujem da publika vidi što sve njihovi barovi stvarno jesu i da upadnu direktno u priču. Da ne gledaju sa strane, nego da postanu dio svega.
  • Duško: Da inspiriše i podstakne mlade barmene da napreduju i razvijaju kreativnost. Da poveže ljude i pokaže koliko su naša i svetska koktel scena zapravo bliže nego što mnogi misle. Da se beogradska publika dobro provede i da pre svega svi zajedno odemo kući sa barem jednom novom idejom i jednim novim prijateljem.

7. U tri reči opišite publiku u Beogradu.

  • Dominik: Iskrena. Radoznala. Otvorena.
  • Duško: Otvorena, radoznala, zabavna.

8. Kad je već tako dobro poznajete, u 5 reči kažite zašto treba da kupe kartu i dođu na festival.

  • Dominik: Barovi. Ljudi. Inspiracija. Iskustvo. Beograd.
  • Duško: Druženje, znanje, mnogo koktela, uživanje i ozbiljno dobar provod.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZlife

Foto: Copy Taste

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE