Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Đorđe Vuksanović, A1: Poštovanje prema korisnicima i zajednici u kojoj poslujete su neprolazni

    Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.

    Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.

    Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Đorđem Vuksanovićem, Glavni direktor za transformaciju, A1 Srbija i A1 Slovenija.

    Šta je za Vas remek-delo?

    Nešto neprolazno, vanvremensko, inicijalno možda i neshvaćeno, ali čiju vrednost danas prepoznaju  ljudi različitih generacija i interesovanja, koji nisu eksperti za oblast iz koje remek-delo dolazi.

    Đorđe Vuksanović, A1

    Da li remek dela postoje i u Vašem poslu?

    Remek-dela postoje u svakom poslu, pa tako i u mom, mada su zaista retka. Imam privilegiju da se u sklopu svog posla često susrećem sa zanimljivim idejama i inicijativama koje čine svakodnevni poslovni život dinamičnim i inspirativnim, i iz kojih se nekada razviju prava remek-dela. Ponosam sam na neka naša mala remek-dela kao sto je kampanja namenjena mamama kroz koju smo hteli da povedemo dublju društvenu debatu o neravnopravnom položaju žena tokom porodljiskog/trudničkog ili seniore kroz koju smo ukazali na prolaznost vremena i potrebu da svakodnevno posvećujemo vreme našim roditeljima, bakama i dekama.

    Đorđe Vuksanović, A1

    Šta je potrebno za više od remek-dela?

     Vizija, ludačka energija i hrabrost.

    Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?

    Prolazne su kampanje, slogani, proizvodi dok je neprolazna vrednost odnos i poštovanje prema korisnicima i zajednici u kojoj poslujete.

     

    *Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom

    Izvor: BIZLife

    Foto: Xiaomi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE