mup

MUP Srbije je, reklo bi se, potpuno razumeo TikTok ALGORITAM (VIDEO)

Mreža koja je u Srbiji i svetu sve ostale stavila po strani je TikTok. Tviter, Fejsbuk, Instagram – više nisu ni blizu toliko aktuelni poput TikToka. Zato je u javnosti glasno odjeknula vest da je Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije sada i na TikToku.

Kako su naveli početkom marta kada je ovo bila vest, MUP se „vodio aktuelnim trendovima“.

„Ministarstvo unutrašnjih poslova, vodeći se aktuelnim trendovima, priključilo se društvenoj mreži TikTok gde građani mogu da prate dešavanja i zanimljivosti u vezi sa radom Ministarstva. Ideja je da se na ovaj način mladima, ali i starijim sugrađanima koji koriste ovu mrežu, približi rad policije“, naveli su tada u u saopštenju.

Šta radi MUP na TikToku?

Kako je MUP Srbije već skoro mesec dana prisutan na TikToku, čini se da je vreme da se napravi presek.

Ovaj profil je od otvaranja do sada zapratilo skoro 11.000 ljudi, a 21 video, koliko su ih do sada objavili, je lajkovano 92.000 puta.

Ono što je zanimljivo je sadržaj koji se nalazi na ovom TikTok nalogu, „zvaničnom nalogu Ministarstva unutrašnjih poslova Srbije“, kako se navodi u opisu.

Naime, prvi video im je bila zvanična dobrodošlica na MUP-ov TikTok nalog, a kasnije su objavljivali i nekoliko videa o ženama u policiji, povodom 8. marta.

U jednom od njih, pripadnik MUP-a poklanja ružu svojoj koleginici, a u opisu videa navodi se:

„Pažnja i kolegijalnost. Srećan 8. mart, Dan žena“.

Samo ovaj video prikupio je skoro 21.000 lajkova.

@mup.gov.rs Пажња и колегијалност. 👮🏻👮🏻‍♂️ Срећан 8. март, Дан жена! 🌹#mup #mupsrbije #usluzbigradjana #bezbednost #sigurnost #policija #danzena ♬ Flowers – Miley Cyrus

Osim nekoliko videa na temu Dana žena, MUP je objavio i nekoliko videa na temu konkursa za buduće pilote helikopterske jedinice. Ovo se može oceniti kao koristan sadržaj na TikToku.

Ali to nije sve. U nekoj od narednih objava MUP Srbije već počinje da koristi klasične tiktokerske „fore“. Koristeći kratke kadrove, dinamičnu i popularnu muziku, admini ovog naloga predstavljaju obeležja MUP-a, logo, zastavu i grb.

@mup.gov.rs #mupsrbije #ministarstvounutrasnjihposlova #usluzbigradjana #bezbednost #sigurnost #mup #policija ♬ Avengers – Kaiya & Dvnek

Ono što je mnogim korisnicima TikToka zapalo „za oko“ su akcije hapšenja koje je MUP delio na svom TikTok nalogu, za koji je poznato da je mreža na kojoj su uglavnom mlađe generacije.

@mup.gov.rs Настављамо непоколебљиву борбу против криминала. Акција хапшења у Београду. #mup #bezbednost #sigurnost #policija #hapsenje #beograd #mupsrbije #tiktoksrbija ♬ Racing Music – AlexRockBeat

U jednom od vide napravili su čak i „tutorijal“ – kako bezbedno preći ulicu. U videu devojka koja žuri razmišlja da li da pređe na zeleno, ali kad ugleda pripadnike MUP-a koji je „oštro gledaju“, odustaje od svoje namere.

@mup.gov.rs На пешачком прелазу…опрез! 🚦👀 #mupsrbije #mup #bezbednost #sigurnost #policija #uniforma #tiktoksrbija #foryou #fyp ♬ DANCE DANCE DANCE X HUNG UP – ALTÉGO

Poslednji u nizu videa takođe je privukao veliku pažnju. Naime, pripadnik Interventne jedinice, koristeći se popularnim TikTok trendom, odradi „transformaciju“ u kojoj se odjednom, iz obične uniforme pojavljuje pod punom opremom. Ovaj video izazvao je skoro 35.000 sviđanja, ali i mnoštvo komentara koji se uglavnom tiču izgleda pomenutog pripadnika Interventne.

@mup.gov.rs Увек спремни. 👊🏻🇷🇸 #mupsrbije #mup #bezbednost #sigurnost #policija #interventnapolicija #interventnajedinica #interventna #uniforma #policajac #tiktoksrbija #foryou #fyp ♬ 原聲 – streetshooting_cue

Činjenica da je MUP Srbije shvatio kako funkcioniše TikTok algoritam, uz pomoć svoh propratnih elemenata, poput popularne muzike, transformacija i čestog objavljiavanja, govori da je ova državna institucija ozbiljno shvatila svoje prisustvo na ovoj mreži.

U eri društvenih mreža mnoge kompanije, ali i državne institucije trude se da na profilima ostave što bolji utisak svojim objavama. I dok od nekih, poput MUP-a, očekujemo da se vode strogo ozbiljnom retorikom, oni su odlučili da njihov TikTok nalog izgleda drugačije.

TikTok je aplikacija za kreiranje i deljenje video sadržaja, koja broji preko milijardu korisnika i dostupna je u više od 150 država. Nastala je u Kini još 2016. godine, a pretežno je popularna među mlađim generacijama.

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE