Zašto je KFC u Kini nekad delio igračke za decu, a danas igračke za PSE?
KFC u Kini zamenio je igračke u dečijim menijima igračkama i opremom za pse.
S obzirom na to da porodice u Kini imaju sve više kućnih ljubimaca a sve manje dece, za kineski KFC to je logična odluka, piše Fortune.
Yum China, kompanija koja upravlja KFC-ovom franšizom u Kini, objavila je da mora da se prilagodi novoj kineskoj demografiji.
Dečije menije ne kupuju samo deca već i deo odraslih fanova KFC-a, a oni su sve više bez porodice i sve više vezani za svoje kućne ljubimce.
Tokom četvrtog kvartala prošle godine, Yum China nudio je plišane igračke za životinje, koje su brzo postale popularne i među ljudima.
Ovo je zato što sve više mladih ljudi danas ima kućne ljubimce, rekao je Džoi Vat, izvršni direktor Yum China.
„U prošlosti smo imali igračke za odrasle i za decu. Sada imamo igračke za mačke i pse“.
Vat je objasnio da briga Yum Chine za kućne ljubimce proizlazi iz promene u stavovima među mladim Kinezima. Generacija Z i milenijalci daju prednost ličnoj udobnosti i komforu, više se ne pridržavaju toliko društvenih normi koje su nalagale da se mladi venčaju i imaju decu.
Prema Kineskom udruženju industrije kućnih ljubimaca, od 2015. do 2020. tržište kućnih ljubimaca poraslo je četiri puta na 46 milijardi dolara. A očekuje se da će 2023. dostići 70 milijardi dolara. I dok KFC organizuje promotivne ponude igračaka i gedžeta za kućne ljubimce, vlast pokušava da podstakne porodice na rađanje dece, ukidajući dosadašnje stroge kontrole broja dece po porodici.
Izvor: BIZLife
Foto: Unsplash