„Ćerka mi je sinoć, u 21.45h, iz Beograda krenula za Pulu FlixBusom, da bi im se nedaleko od Rijeke, nešto iza 10h a usred nedođije na autoputu (benzinske pumpe ni na vidiku), pokvario autobus. I čak bi se i sam kvar autobusa mogao nekako “progutati” (jbg, dešava se) da putnici satima nisu mogli da dobiju informaciju šta i kako dalje – te doći će zamenski bus, te neće doći, te predlog vozača da putnici skupe 300 eu za prevoz drugim vozilom do destinacije, da bi im na kraju, oko 16h, bilo rečeno da se o svom trošku snađu za prevoz do Rijeke, gde će ih čekati prevoz do željene destinacije, tj. Pule“, napisala je.
Kako je navela, ćerka joj je u Pulu stigla nešto pre 20 časova, sa skoro 12-časovnim zakašnjenjem, skoro pa 24 sata od polaska iz Beograda, zbog čega joj je prvi dan odmora propao.
„Dakle, nikad više, ali NIKAD VIŠE FlixBusom – neprofesionalnost im je zaprešašćujuća“, napisala je.
Takođe, kako je dodala, u međuvremenu je saznala da je grupa putnikla večeras trebalo da krene iz Rijeke za Beograd, ali im je put otkazan par sati pre, bez davanja alternativnog rešenja.
„Bukvalno su ljudi ostavljeni na ulici“, podelila je novinarka, na šta su se nadovezali komentari drugih nezadovoljnih putnika.