Ogroman rast u MALOPRODAJI: Potražnja veća i do 700 odsto

U vreme krize izazvane koronavirusom kada brojni biznisi upisuju gubitke, a pojedini najavljuju i gašenje, maloprodajni lanci ostvaruju veliki rast prodaje, pokazuju podaci agencije Nielsen.

U ukupnoj prodaji velikih maloprodajnih lanaca u Srbiji beleži se rast prodaje od 61 odsto u trećoj i 43 odsto u četvrtoj nedelji marta, u odnosu na iste nedeljne periode prošle godine.

Iako je Vlada Srbije od 16 do 22. marta uvela dodatne mere zaštite sa ograničenom mogućnošcu kretanja i odlaska u maloprodajne lance, prodaja u trgovinskim lancima pokazuje značajan porast u odnosu na isti period prošle godine.

U odnosu na ukupnu prodaju i gledano po grupama kategorija, kao i po pojedinim uže definisanim kategorijama proizvoda, moderni maloprodajni lanci beleže rast prodaje nekih kategorija i više od 700 odsto.

Tako na primer prodaja brašna beleži rast od 482 odsto tokom treće i 282 odsto tokom četvrte nedelje marta, u odnosu na prošlu godinu.

Kvasac čak 224 odsto i 153 odsto u ovom periodu, dok ulje ide do rasta u prodaji od 168 odsto u trećoj i 122 odsto u četvrtoj nedelji marta.

Podaci pokazuju i da prodaja proizvoda od papira beleži rast od 149 odsto u trećoj, odnosno 100 odsto u četvrtoj nedelji marta 2020. godine, u odnosu na isti period u prošloj godini.

Konkretnije, samo toalet papir ima rast od 261 odsto i 131 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji marta.

Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.

Izvor: N1, FoNet

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE