Da li je ovo NAJJADNIJA marketinška „FORA“ ikada?
Treba znati dve ključne stvari o digitalnom marketingu: kao prvo – ne postoje prečice i kao drugo – poverenje je vaša najveća prednost.
The North Face i agencija Leo Burnett Tailor Made su prekršili „principe marketinga“ svojim potezima: napravili su fotografije poznatih lokacija u prirodi sa suptilnim The North Face proizvodima u kadru – jaknom sa prepoznatljivim logom. Zatim su te fotografije okačili na Vikipediju.
Ideja je bila takva, jer kupci obično započnu planiranje putovanja pretraživanjem informacija pomoću Gugla. Zamenom slika na Vikipediji, The North Face je uspeo da iskoristi činjenicu da se slike sa sajta često pojavljuju na vrhu rezultata pretrage, piše Inc.
Ne postoje prečice!
Evo problema – ne možete skratiti put do klijenta za svoj brend. Kada se pojavite na vrhu rezultata pretrage, to je sjajno, ali kada varate da biste to uradili, efekat je totalno suprotan – ljude to izluđuje. Oni se osećaju prevarenim.
Kompanija se čak pohvalila svojom marketinškom taktikom u videu u kome su rekli: „zamenili smo fotografije sa Vikipedije našim fotografijama“. Kompanija takođe tvrdi da su „hakovali rezultate pretrage za neka od najtežih mesta: vrh najvećeg svetskog pretraživača.“
Urednici Vikipedije su odmah obrisali slike, jer su kompanija i agencija zloupotrebile poverenje kupaca i iskoristile Vikipediju.
Yesterday, we were disappointed to learn that @thenorthface and @LeoBurnett unethically manipulated Wikipedia. They have risked your trust in our mission for a short-lived consumer stunt. 1/ https://t.co/aIl5XEkS3z
— Wikipedia (@Wikipedia) 29 May 2019
Kompanija The North Face se na kraju izvinila zbog ove marketinške kampanje.
Izvor: BIZLife/Inc.com/Target Marketing
Foto: Youtube
Danilo
Nadam se da i ukoliko ne objavite komentar, da cete biti dovoljno pametni da ga uzmete u razmatranje. Upravo ovo o cemu ste ovde pisali i vi sami radite u poslednje vreme. Pokusavate "precicom" da napravite veliki napredak i proboj na trzistu. Sve je vise i vise bombasticnih naslova, uz nezaobilazan CAPSLOCK, a to toliko iritira i bukvalno ste vec poceli da gubite moje poverenje, a verovatno i veceg dela publike koji vas redovno prati. "NECETE VEROVATI", "DA LI JE MOGUCE", "KADA SE PROBUDIO SHVATIO JE DA"..... [FOTO] [VIDEO] [FUJ!!!] Nastavite li sa tom praksom, komotno promenite i adresu u "bljuclife.rs".