Nectar – već 20 godina nije svejedno – najbolja „influencer kampanja“ u regionu

Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Nectar i agencija BBDO osvojili su prestižno prvo mesto i zlatni Sempler! Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo im je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno.

Kako su saopštili iz kompanije, kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu.

Nectarov “kandidat” na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i Nectar društvenih mreža i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga.

Ovo je drugo regionalno priznanje za kampanju koja se brzo prelila i preko granica Srbije i ostavila bez daha ceo region. Nagrade u dve kategorije SoMo Borac festivala digitalnih kampanja u Rovinju prethodile su zlatnom Sempleru u Portorožu. To vidimo kao još jedan pokazatelj da kvalitet koji dolazi iz Nectara ne poznaje granice!

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE