#AgencyReport18: Stabilan rast agencija za spoljno oglašavanje

Svi parametri ukazuju na stabilan rast tržišta spoljnog oglašavanja u Srbiji u 2017. godini, a prognoze su da će rast biti nastavljen i u ovoj godini, pokazuje analiza agencija pod nazivom „Agency Report“.

Rezultati te analize koju je radila Marketing mreža odnose se na agencije za spoljno oglašavanje koje posluju u Srbiji.

Kako kažu, u Agenciji za privredne registre Srbije registrovano je ukupno 26 agencija koje se primarno bave spoljnim oglašavanjem, a ukupan poslovni prihod te grupacije agencija veći je za 9.81 odsto u 2017. godini u odnosu na 2016., dok je neto dobit veća za čak 27.33 odsto.

Broj zaposlenih veći je za 10.71 odsto.

Ako bismo poredili veličinu agencija, po broju zaposlenih u 2017. godini, najviše je malih agencija 81 odsto, zatim velikih sa više od 50 zaposlenih 15 odsto i samo jedna agencija spada među srednje od 16 do 49 zaposlenih.

Analiza pokazuje da agencija Alma Quattro godinama “čuva” prvo mesto na rang listi po poslovnom prihodu, ali i po neto dobitku. Na drugom mestu u tabeli, i po poslovnom prihodu i po neto dobiti, nalazi se Digital Printing Center (DPC), dok je na trećem Novosadska agencija NS, po oba finansijska kriterijuma.

Cilj „#AgencyReport18“ istraživanja bila je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima. U pitanju je jedinstvena istraživačko – izveštajna platforma koja ima višestruku namenu i dalekosežne uticaje na tržište marketinških komunikacija u Srbiji.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Piše: T. K.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE