Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 ličnih karakteristika koje kompanije traže prilikom ZAPOŠLJAVANJA

    Kao i u svakom novom međuljudskom odnosu, proces odabira između kompanije i potencijalnog zaposlenog predstavlja razmenu najveće količine informacija kako bi se znalo da li će oboje biti kompatibilni i da li će zajedno moći da postignu određene ciljeve.

    Suštinski deo ove razmene informacija su lične karakteristike koje kompanija traži kod idealnog kandidata.

    Iako će mnogi stručnjaci u ovoj oblasti uvek preporučiti da budu što autentičniji tokom razgovora za posao, oni ne poriču da postoje određene vrste ličnih karakteristika (identifikovane putem testova ličnosti), koje su kompanijama privlačnije.

    Preporuka će uvek biti da pokušamo da budemo što autentičniji, međutim, analizom koju je uradila kompanija SherlockHR, na više od 20 hiljada aktivnih radnih mesta u Meksiku, uspela je da identifikuje pet vrsta ličnih karakteristika koje kompanije traže kod kandidata za posao.

    1.Budite nezavisni

    Iako to može da izgleda čudno, kompanije traže ljude koji su dovoljno nezavisni da mogu sami da se organizuju i da ne zahtevaju konstantno praćenje i nadzor nad obavljanjem radnih zadataka.

    2. Budite društveni

    U zavisnosti od profila posla, u većoj ili manjoj meri, kompanije traže ljude koji mogu da učestvuju i efikasno komuniciraju sa svojim okruženjem, timom i kolegama.

    3. Budite proaktivni

    Ljudi koji su stalno u pokretu i koji su usredsređeni na dobre performanse verovatnije je i da će preuzimati inicijativu i činiti sve da poboljšaju određeni aspekt kompanije, umesto da čekaju da to učine drugi.

    4. Budite lider

    Za profile poslova koji delegiraju odgovornosti potrebni su lideri koji znaju kako da vode timove u različitim scenarijima i kontekstima. Takođe i ljudi koji imaju sposobnost prenošenja znanja i iskustva.

    5. Budite strateg

    Ova karakteristika je neophodna za postizanje organizacionih ciljeva, da budete sposobni da analizirate različite scenarije i vršite procene rizike kako bi ih sveli na minimum.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE