Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo je 31 karakteristika lošeg šefa

    Možda jednostavno niste rođeni za šefa ili ne obraćate pažnju na sitnice tipa „da li vodim računa o svojim zaposlenima“ i „da li bi mogao ponekad da ih pohvalim“.

    Sve u svemu, ovo je lista Forbes magazina, koja daje 31 karakteristiku lošeg šefa.

    Ako se prepoznate u nekoj, slobodni ste da to ispravite.

    1. U svojim izveštajima dajete slabe ili nikakve smernice
    2. Izbegavate da ocenite učinke svojih zaposlenih. Kada vas HR natera da to uradite, ne kažete zaposlenima ništa konstruktivno
    3. Ne volite obrazovaniji kadar koji je po vama previše arogantan
    4. Provodite više vremena igrajući se politikom kompanije, nego što radite posao za koji je vaš sektor odgovoran
    5. Kada god je moguće, sve zasluge za dobro obavljen posao pripišete sebi
    6. „Spuštate“ svoje zaposlene pred svima i nikad ih ne pohvalite za njihov rad
    7. Nikad niste u krivu – na bilo koju temu
    8. Ekipa vam se stalno menja. Ljudi ili daju ili dobijaju otkaze
    9. Kada dođe do greške, uvek okrivite nekog iz tima
    10. Obraćate previše pažnje na sitnice
    11. Povisili ste glas više od jednog puta u poslednjih mesec dana
    12. Lažete
    13. Majstor ste „uvlačenja“
    14. Uvek ste na putu i to naglašavate zaposlenima kako bi videli da ste vi važni
    15. Radije biste odluku odložili nego što bi je doneli
    16. Privatni život vam je u haosu
    17. Jedan od razloga zašto ne volite da ocenjujete zaposlene, je zato što ne znate njihove vrline i slabosti
    18. Volite da angažujete ljude koji su ispod „vaše lige“ kako vas ne bi nadmašili u poslu
    19. Uvek govorite „Ja“ , nikad „Mi“.
    20. Osvetoljubivi ste
    21. Tolerišete loše učinke zaposlenih samo zato što su vam lojalni
    22. Ne informišete svoje zaposlene i namerno ih ostavljate bez ikakve predstave šta se dešava u firmi
    23. Posao više prebacujete na svoje zaposlene, nego što ga sami uradite
    24. Imate loše podatke o tome kako rade ljudi „ispod vas“
    25. Terate zaposlene da rade prekovremeno i uopšte ih ne inspirišete
    26. Uvek podsetite svoj tim na neke loše stvari koje su uradili u prošlosti
    27. Kada vas nešto iznervira, postaje druga osoba i to svi vide
    28. Ljudi oko vas se pitaju „Kako je ona/on uopšte dobila/o posao“. Vi paranoišete da će vas „otkriti“
    29. Nikad niste pročitali članak ili knjigu o tome kako postati bolji šef
    30. Nikad ne kažete hvala
    31. Ljudi bi o vama možda mogli reći da ih ne slušate, ali vi samo „ne razumete odakle sad to..“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE