Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „30 ispod 30“, Ivana Janković: Od nas zavisi da li ćemo izazov pretvoriti u šansu ili u problem

    Ivana Janković je formalno obrazovanje stekla na Ekonomskom fakultetu, gde je diplomirala na smeru Marketing, a trenutno je i student master programa Organizacija i upravljanje ljudskim resursima.

    Karijeru je započela u kompaniji Mercator-S kao saradnica za upravljanje asortimanom. Nakon toga, nastavila je svoj profesionalni put u multinacionalnoj kompaniji PepsiCo na poziciji Category Management Analyst, gde je dobila priliku da gradi svoja znanja kroz razvoj kategorija, identifikovanje trendova i učestvovanje u definisanju egzekucionih strategija.

    Nedavno je preuzela ulogu Business Insights Analysta za osam tržišta Zapadnog Balkana, sa fokusom na unapređenju analize tržišta, razumevanju potrošača i davanju uvida u dalje prostore za rast udela kompanije PepsiCo na izuzetno dinamičnom tržištu, sa krajnjim ciljem poboljšanja poslovnih rezultata.

    • Zašto ste odlučili da ostanete i radite u Srbiji?

    Smatram da se u našoj zemlji, uz dovoljno truda, ambicije i discipline, mogu postići zaista izvanredni rezultati. Pored toga, ja sam imala tu sreću da mi rad u multinacionalnoj kompaniji kao što je PepsiCo pruži savršenu kombinaciju – sa jedne strane, imam priliku da upoznajem različite kulture i sarađujem sa kolegama iz različitih zemalja, dok, sa druge strane, svoju sreću i lične uspehe mogu da podelim u svakom trenutku sa sebi bliskim ljudima.

    • Koji su najveći izazovi sa kojima ste se suočili na svom putu do uspeha?

    Izazovi su sastavni deo svakog puta, međutim, od naše percepcije zavisi da li ćemo ih pretvoriti u šansu ili u problem. Ono sa čim sam se susretala na samom početku karijere jeste suočavanje sa promenama, gde sam osećala veliku nelagodnost i nesigurnost. Zahvaljujući kontinuiranom radu, shvatila sam da je izlazak iz zone komfora, zapravo, naša jedinstvena prilika za rast i razvoj. Istina je da proces promene u početku može biti izazovan, ali se samo tako dolazi do istinskog napretka, kako poslovnog tako i privatnog.

    • Kako održavate motivaciju i energiju u svom svakodnevnom radu?

    Nastojim da održavam motivaciju i energiju primenjujući nekoliko ključnih principa u svakodnevnom radu. Pre svega, trudim se da sebi postavljam što više manjih, ali jasnih ciljeva, koji će me inspirisati i voditi napred. Takođe, ne zaboravljam da proslavljam uspehe i da održavam balans između poslovnog i privatnog života. I najvažnije od svega – dobra energija i pozitivno okruženje učiniće da svaki posao bude završen sa zadovoljstvom i maksimalnom produktivnošću.

    • Kako vidite svoju industriju za pet godina?

    Za pet godina, FMCG industriju vidim kao još dinamičniju i tehnološki napredniju. Očekujem da će digitalna transformacija i e-trgovina biti ključni faktori koji će oblikovati način na koji kompanije posluju i kako se povezuju sa potrošačima. Takođe, verujem da će održivost postati sve važnija tema, dok će inovacije u proizvodima nastaviti da budu pokretač rasta. Ukratko, ova industrija će i dalje biti izazovna, ali i izuzetno uzbudljiva.

    • Koje su ključne veštine koje smatrate neophodnim za uspeh u vašoj oblasti?

    Kada bih morala u jednoj rečenici da kažem, bila bi to kombinacija funkcionalnog znanja, razumevanja potrošačkih trendova i sposobnosti prilagođavanja brzo promenljivom tržištu. Pored toga, mislim da ne treba izostaviti i lični pečat koji pravi razliku u odnosu prema poslu i kreira dodatnu vrednost.

    • Koje su vaše najvažnije životne vrednosti i kako one utiču na vaše poslovne odluke?

    Osnovni postulati i vrednosti na kojima temeljim sve svoje aspekte života jesu integritet, posvećenost i empatija. Integritet je nešto na čemu želim da gradim budućnost, jer verujem da je važno poslovati pošteno i odgovorno. Posvećenost mi pomaže da istrajem u postizanju svojih ciljeva, dok mi empatija omogućava da se povežem sa ljudima, razumem njihove potrebe i pružim podršku, jer se na kraju dana, ipak, uspeh množi deljenjem. 

    IZLAZAK IZ ZONE KOMFORA ZAPRAVO JE NAŠA JEDINSTVENA PRILIKA ZA RAST I RAZVOJ

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE