„12 godina gradili posao, a izgubili skoro sve za samo ŠEST NEDELJA“
Koliko je epidemija koronavirusa duboko pogodila, čak i razorila turizam svedoči i izvršni direktor Airbnb-a Brajan Česki.
„Turizam kakvog ga poznajemo je gotov. Ne želim da kažem da nema više putovanja, nego da je model putovanja koji poznajemo umro i da se neće vratiti. Trebalo nam je 12 godina da izgradimo Airbnb, a izgubili smo skoro sve u četiri do šest nedelja“, rekao je Česki.
Od marta su putovanja zaustavljena, gotovo 2,5 milijarde ljudi je zatvoreno u kućama pa ne iznenađuje što smo sve što smo gradili 12 godina izgubili u roku od četiri do šest nedelja, kaže direktor Airbnb-a.
Ističe da su se putovanja promenila, da ljudi žele da putuju, ali i da budu bezbedni. Ne žele da putuju avionom, ne žele da prelaze granice, idu u gradove. Spremni su samo da svojim automobilom odu do obližnjeg malog mesta.
„Zbog toga se, iako se naš posao nije oporavio, dogodilo nešto izvanredno. Krajem maja i početkom juna imamo isti obim rezervacija u Sjedinjenim Državama kao i godinu ranije… bez ikakvog marketinga“, kaže Česki.
Airbnb je dramatično smanjio troškove – milijardu dolara što se marketinga tiče, morali su da otpuste i određeni broj radnika.
Povećali su i procenat dužeg boravka – skoro petina rezervacija namenjena je za boravak duži od 30 dana. Takođe, kako kaže Česki, na njihovoj platformi nisu izgubili nijednog domaćina, čak imaju više domaćina i domova nego pre početka pandemije.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay