Završena šesta sezona projekta Coca-Cola podrška mladima
„Ovako izgleda podrška mladima u pravom smislu te reči“, jedan je od komentara koji na najbolji način opisuje šestu sezonu projekta Coca-Cola podrška mladima u Srbiji.
Više od 2.000 polaznika ovogodišnjeg ciklusa imalo je priliku da čuje, kroz online i offline predavanja, 15 predavača iz zemlje i regiona i dobije savete za uspešnu karijeru, kao i za savladavanje različitih izazova sa kojima se mladi suočavaju.
U šestoj sezoni jednog od najvećih neformalnih programa za osnaživanje mladih u našoj zemlji, kroz niz potpuno besplatnih predavanja, polaznici su naučili kako da svoju ideju preobrate u uspešan biznis, da taj isti biznis promovišu u eri društvenih mreža i kako da rešavaju eventualne probleme koji ih čekaju na tom putu od ideje do biznisa i da prevaziđu neuspehe. Među temama su se našle i meke veštine i saveti za mlade kako da se nose sa promenama, stresom, da steknu samopouzdanje i osnaže se za karijerni razvoj.
„Šesta sezona bila je najuspešnija i najsveobuhvatnija do sada, jer smo uspeli da okupimo veliki broj mladih ljudi željnih da znanje stečeno kroz formalno obrazovanje nadograde praktičnim i korisnim veštinama. Ponosni smo na činjenicu da je za šest godina više od 10.000 mladih svoju novu snagu dobilo upravo zahvaljujući programu Coca-Cola podrška mladima. Najviše nas raduje što često dobijamo komentar da biramo najbolje predavače i činimo znanje dostupnim“, rekla je Tijana Grujić, menadžerka za partnerstva sa lokalnom zajednicom u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Posebna vrednost programa Coca-Cola podrška mladima je što okuplja partnere koji su prepoznali važnost neformalne edukacije, ali i to što program konstantno dopunjava teme, idući u korak sa aktuelnim vremenom i potrebama mladih.
Program Coca-Cola podrška mladima biće nastavljen i naredne godine, kako u Srbiji, tako i na ostalim tržištima na kojima posluje kompanija Coca-Cola HBC, koja kroz ovu platformu želi da osnaži ukupno milion mladih u zajednicama gde posluje.
Izvor: BIZLife
Foto: Coca Cola