
Zara STAVLJA TAČKU na koncept „brze mode“ za koju su postali sinonim?
Gigant brze mode Zara će u novembru lansirati ponudu „polovnih” proizvoda, pridružujući se sve većem broju velikih brendova koji eksperimentišu sa takvim uslugama.
„Ovaj potez je korak napred u strategiji održivosti brenda i ima za cilj da ponudi kupcima pun paket opcija za produženje veka njihove stare Zara odeće, rekla je Paula Ampuero“, šef odeljenja za održivost u kompaniji Zara.
Platforma, koja počinje sa radom u Velikoj Britaniji 3. novembra, nudiće usluge popravke, peer-to-peer tržište preprodaje ili opciju doniranja neželjene odeće.

Zara, majica, garderoba (Zara)
Najava dolazi u trenutku kada se brendovi gomilaju na brzorastuće tržište polovnih stvari, testirajući poslovnu priliku i nastojeći da izvuku korist iz zelenog marketinškog sjaja. Ranije ove nedelje, gigant ultra brze mode Shein pokrenuo je sopstvenu ponudu za preprodaju .
Zarina usluga nije namenjena generisanju profita i trenutno nema planova za širenje na druga tržišta, rekao je Ampuero, prenosi The Business of Fashion.
„Počeli smo u Velikoj Britaniji jer je to ključno tržište. Za nas je to veoma važno i kupci u Velikoj Britaniji su veoma zahtevni“, rekla je ona. „Ovo je polazna tačka videćemo kako će se razvijati.”
Izvor: BIZLife
Foto: ZARA