Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zara, investitori (Unsplash)

    Zara STAVLJA TAČKU na koncept „brze mode“ za koju su postali sinonim?

    Gigant brze mode Zara će u novembru lansirati ponudu „polovnih” proizvoda, pridružujući se sve većem broju velikih brendova koji eksperimentišu sa takvim uslugama.

    „Ovaj potez je korak napred u strategiji održivosti brenda i ima za cilj da ponudi kupcima pun paket opcija za produženje veka njihove stare Zara odeće, rekla je Paula Ampuero“, šef odeljenja za održivost u kompaniji Zara.

    Platforma, koja počinje sa radom u Velikoj Britaniji 3. ​​novembra, nudiće usluge popravke, peer-to-peer tržište preprodaje ili opciju doniranja neželjene odeće.

    Zara, majica, garderoba (Zara)

    Zara, majica, garderoba (Zara)

    Najava dolazi u trenutku kada se brendovi gomilaju na brzorastuće tržište polovnih stvari, testirajući poslovnu priliku i nastojeći da izvuku korist iz zelenog marketinškog sjaja. Ranije ove nedelje, gigant ultra brze mode Shein pokrenuo je sopstvenu ponudu za preprodaju .

    Zarina usluga nije namenjena generisanju profita i trenutno nema planova za širenje na druga tržišta, rekao je Ampuero, prenosi The Business of Fashion.

    „Počeli smo u Velikoj Britaniji jer je to ključno tržište. Za nas je to veoma važno i kupci u Velikoj Britaniji su veoma zahtevni“, rekla je ona. „Ovo je polazna tačka videćemo kako će se razvijati.”

    Izvor: BIZLife

    Foto: ZARA

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE