Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zanimljiva aplikacija: Trčanje pretvara u virtuelni novac

    Svi oni koji su u stalnom pokretu, naročito oni koji svoje obaveze obavljaju „u trku“, sada imaju mogućnost da to kretanje i naplate, zahvaljujući aplikaciji koja „znoj“ pretvara u virtuelni novac.

    Mobilna aplikacija „Gluk“ (GLOOK) koju su osmislili Vladimir Džodžo iz Beograda i Berislav Sokač iz Zagreba, omogućava da svi koji su fizički aktivni, svaku kap znoja pretvore u „virtuelne novčiće – goukoine“, pomoću kojih potpuno realno ostvaruju i do 25 odsto popusta na kupovinu u više od 200 kompanija u Srbiji.

    Da stvar zaista i funkcioniše potvrđuju i primeri korisnika aplikacije iz Beograda koji su već nagrađeni za svoj trud – kupili su automobile po nižoj ceni zahvaljujući sakupljenim „goukoinima“.

    Od 14. aprila ove godine, kada je startovala, aplikaciju je „skinulo“ oko 100.000 korisnika. Oni spisak „Glukovih“ partnera kod kojih mogu da ostvare popuste na kupovinu vide na samoj aplikaciji, a spisak prodavnica se neprekidno ažurira.

    „Gluk“ je klasični program lojalnosti, ali se od onih na koje smo navikli razlikuje po tome što njegovi korisnici ne moraju redovno da kupuju kod naših partnera da bi stekli pravo na popust, objašnjava Džodžo.

    Da bi ostvario jeftiniju kupovinu, korisnik aplikacije mora samo što više fizički da se kreće na otvorenom prostoru. Svako kretanje, šetnju, brzo hodanje ili trčanje, naša aplikacija pomoću posebnog programa pretvara u „goukoine“ i sakuplja ih u „virtuelnom novčaniku“.

    Najviše zarade oni koji se najviše trude, kaže Džodžo. Aplikacija je osmišljena tako da prepoznaje način kretanja korisnika, aktivira različite senzore telefona i poseban algoritam sakupljanja „virtuelnih novčića“. To znači da najviše vrednuje trčanje, a manje brzo hodanje i šetnju. Što se, dakle, više trči, više se i zaradi, pa se pre može ostvariti i pravo na popust na kupovinu.

    Na spisku „Glukovih“ partnera u Srbiji, kako kaže sagovornik Novosti, već je više od 200 prodavnica. Osim popusta za kupovinu nekih modela automobila, uz pomoć ove aplikacije jeftinije se može kupovati u brojnim prodavnicama kompjuterske opreme, sportske odeće i obuće, konfekcije, igračaka, čak i u poslastičarnicama.

    Nama je važno da su naši partneri prepoznali nameru da nagradimo sve naše korisnike koji zdravo žive. „Gluk“ je, jednostavno, lojaliti vrednosni sistem koji želi da podstiče stanovništvo da šeta, trči ili vozi bicikl.

    Mobilna aplikacija „Gluk“ je potpuno srpski brend, kaže Džodžo. Idejni tvorac je Sokač, a mi u Srbiji smo potpuno osmislili dizajn i tehnologiju. Iako je slična jednoj aplikaciji koja se pojavila u Americi, „Gluk“ je aplikacija jedinstvena u svetu i ima potencijal da postane „svetska klasa“. Kreatori planiraju da sa njom izađu i na američko tržište.

    Izvor: Novosti

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE