Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ambasadori održivosti wizz air

    Wizz Air pokreće inovativni program ambasadora održivosti za svoje zaposlene

    Wizz Air, avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi i ekološki najodrživija avio-kompanija na svetu, pokrenula je svoj novi, i prvi program WIZZ ambasadora održivosti u sklopu svoje dugoročne posvećenosti održivosti.

    Od više od 7.000 kabinskih posada i kancelarijskih službenika Wizz Air-a izabrana su 24 ambasadora održivosti koji predstavljaju 22 baze i dve kancelarije širom Albanije, Austrije, Bugarske, Kipra, Gruzije, Mađarske, Italije, Malte, Severne Makedonije, Poljske, Rumunije, UAE i Velike Britanije.

    Od septembra 2023. do maja 2024. godine, WIZZ ambasadori održivosti će podržati lokalne projekte održivosti, od reciklaže do dobrotvornih inicijativa u bazama i kancelarijama aviokompanije u cilju podsticanja ekoloških navika i deljenja uvida u održivost sa kolegama.

    Posle toga, Wizz Air-ov corporate & ESG službenik, Ivon Mojnihan i tim za održivost izabraće najdelotvorniji projekat koji će voditi ambasadori.

    Ivon Mojnihan, korporativni i službenik za ESG u Wizz Air-u: „Oduševljeni smo što možemo da pružimo našim kolegama priliku da učestvuju u projektima održivosti koji imaju stvarne efekte u praksi.“ Ambasadori održivosti igraće vitalnu ulogu u promovisanju svesti i podsticanju pozitivnih promena u pogledu pitanja zaštite životne sredine i socijalne održivosti širom Wizz Air mreže. Naši avioni već posluju sa najnižim ugljeničnim intenzitetom u industriji, i verujemo da će učešćem u lokalnim inicijativama u našim bazama i kancelarijama omogućiti WIZZ timu da bude još uspešniji na smanjenju našeg ekološkog otiska i jačanju održivosti kao jedne od pet WIZZ vrednosti, utkanih u sve što radimo.“

    U fiskalnoj 2023. godini Wizz Air je postigao intenzitet emisije ugljenika od 53,8 grama po putniku/km, što je smanjenje za 11 odsto u odnosu na učinak iz prethodne fiskalne godine. Ovo je najniži ikada zabeleženi rezultat Wizz Air-a za jednu fiskalnu godinu i najniži učinak među velikim konkurentskim aviokompanijama.

    Strategija održivosti Wizz Air-a zasniva se na četiri stuba – životnoj sredini, ljudima, upravljanju i ekonomiji. Aviokompanija konstantno radi na svom ekološkom otisku i ugljeničnom intenzitetu, usavršavanju zaposlenih, društveno ekonomskom doprinosu regionima u kojima posluje i na jačanju svog korporativnog upravljanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Wizz Air

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE