Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Spotify (Web Mind)

    White Noise podkasti naterali Spotify na promene; Nova ažuriranja za podkastere

    Svet podkastinga je prošao kroz soničnu revoluciju poslednjih godina, sa milionima slušalaca koji uživaju u kakofoniji sadržaja na svaku zamislivu temu.

    Ipak, usred ovog raznovrsnog auditivnog ekosistema, pojavio se neočekivani fenomen, onaj koji tiho preoblikuje podkasting industriju: white noise podkasti.

    Ovaj naizgled neartikulisani audio sadržaj, koji često odlikuje kontinuirano zujanje, pevušenje ambijentalnih zvukova i slično, okupio je neočekivano veliku bazu pratilaca. Međutim, njegova popularnost nije bez posledica, posebno za Spotify, jednu od vodećih svetskih striming platformi.

    Naime, white noise podkasti su problem za Spotify jer su nehotice stekli značajnu količinu pažnje i potrošnje na platformi, i to najviše zbog Spotify algoritma koji u poslednje vreme promoviše govorni sadržaj nauštrb muzike.

    Ova situacija je stvorila izazove i potencijalne finansijske implikacije za Spotify na nekoliko načina:

    1. Gubitak prihoda za muziku;
    2. Monetizacija ovih podkasta;
    3. Manjakovosti u algoritamskoj promociji;
    4. Finansijska preispitivanja;
    5. Problemi sa korisničkim iskustvom.

    Detaljno objašnjenje ovih izazova, kao i promena koje je Spotify najavio kako bi bolje regulisao podkast prostor na svojoj platformi, pročitajte na portalu WebMind.

    Izvor: WebMind

    Foto: WebMind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE