Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Luj Viton

    Vrednost polovnih Guči, Luj Viton, Hermes i Šanel tašni OPALA

    Potrošači, zaplašeni ubrzanim otpuštanjem, recesijom i visokim cenama robe i usluga u 2023. godini, trguju na „nižem nivou“ kada kupuju, a to se odnosi i na prodavnice polovnih proizvoda kao što su Guči, Luj Viton i Šanel tašne.

    Potražnja za polovnom robom i dalje je usijana, a očekuje se da će tržište preprodaje dostići prodaju od 82 milijarde dolara do 2026. godine, što je skoro udvostručenje sa 43 milijarde dolara u 2022, prema podacima industrije.

    Ali, baš kao što to rade sa svojim nedeljnim namirnicama i kupovinom novih artikala kao što su odeća i obuća, potrošači traže bolju vrednost na tržištu preprodaje.

    „Počeli smo da primećujemo to krajem leta, početkom jeseni prošle godine. Potražnja za skupljim luksuznim brendovima u preprodaji je opala“, rekla je Saša Skoda, direktor prodaje luksuznog onlajn preprodavca The RealReal.

    Istovremeno, rekla je ona, potražnja za luksuznim brendovima po nižim cenama, kao što su Miu Miu i Botega Veneta, je u porastu.

    „Potrošači su zabrinuti za ekonomiju i ne troše toliko. Oni više nisu voljni da plate istu cenu u preprodaji koju su bili spremni da plate prošle godine za brendove kao što su Hermes, Guči i Luj Viton“, dodala je Škoda.

    Prema Godišnjem izveštaju o luksuznoj pošiljki RealReal-a za 2023, cene tašni, koje preprodaju, pale su za 20 odsto za Luj Viton, 17 odsto za Guči, 10 odsto za Hermes i 9 odsto za Šanel u poslednjih 90 dana, piše CNN.

    Guči

    Guči (Pixabay)

    „Vintage“ privlači mlade

    Ono što je staro, ili „vintage“, nastavlja da privlači mlade kupce, kazala je Skoda.

    Podaci iz pretraga na veb stranici The RealReal-a pokazuju da se nakit od bisera, ultra ženstvene haljine, skrojena odela, mokasine i broševi pojavljuju kao najisplativiji modni trendovi u 2023. Takođe i Y2K moda, koja predstavlja 2000. godinu i izgled zvezda poput Paris Hilton i Britni Spirs iz tog perioda.

    „Biseri su igra vrednosti. Jeftiniji su od dijamanata i bezvremenski. Ogromna odeća, odela ili haljine, popularna je budući da ležerna udobnost ostaje bitna potrošačima.

    Potražnja za odećom i bilo čim iz 1990-ih i ranih 2000-ih je jaka, u velikoj meri zato što je moda namenjena kupcima generacije Z toliko komercijalizovana da je „kao hodajuće reklame za brendove. Oni vide kupovinu starinske odeće u prepordaji kao način da budu drugačiji, kreativni i održvi“, zaključila je Skoda.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE