Vlasnik Ferarija objavio je fotografiju svog automobila, a onda je dobio pismo od njihovih advokata
Kada vam neko kaže „vlasnik Ferarija“, na kakvu osobu pomislite? Da li pomislite na nekoga ko je radio i trudio se celog života, ko ima svoju kompaniju i uživa u benefitima i plodovima svog rada? Ili pak pomislite na iritantnog pojedinca koji obožava da se okolo vozika u svom Ferariju, praveći buku i želeći da privuče pažnju svih?
Ovo su vrlo važna pitanja zbog sledeće priče Filipa Plejna. On obožava Ferari automobil, tj. automobile.
Plejn je nemački modni dizajner koji je vrlo uspešan. Ne samo da ima Ferari, već je toliki obožavalac da je kupio jedan i mami za rođendan. Veoma je ponosan na svoj auto ali i na garderobu i komade koje dizajnira, pa često postavlja takve fotografije na svom Instagram profilu:
Takođe, na svom Instagram profilu objavio je i fotografije sa vrlo oskudno obučenim modelima pored automobila. Morate se zapitati: da li je ovo odlika dobrog ukusa ili ne?
Izgleda da advokati zaposleni u Ferariju misle da nije. Plejn je objavio na svojim mrežama da su advokati iz Ferarija poslali prilično formalno pismo, u kojem saopštavaju da Plejn ima rok od 48 sati da ukloni fotografije automobila sa njegovog Instagram profila:
Ako je pismo original i nije šala, ovi advokati treba da izlaze češće. Dođite do Španije ili mnogih drugih destinacija koje su popularne u krugu bogatih bez ukusa i vi ćete biti svedoci sličnih vizuelnih gozbi, piše Inc.com U ovom pismu se, međutim, insistira na tome da je brend „uprljan“ Plejnovim slikama. Da li to kupci automobila zamišljaju da, kad je automobil njihov, mogu s njim raditi šta hoće?
Da li je moguće da Ferari u svoje kupoprodajne ugovore ubacuje određene klauzule koje zabranjuju kupcima da slikaju svoje automobile? Ako Ferari smatra da se na slici ne prikazuje dobar ukus? Takođe, može biti i to da Ferari smatra da Plejn koristi Ferari kao brend ne bi li prodao svoju modnu liniju.
Ovo je jednostavna lekcija za svakog ko prodaje svoj proizvod. Ne možete kontrolisati kako će ga vaši klijenti koristiti. Možda mislite da je vaš proizvod prava umetnost. Drugima bi to moglo biti tzv. „eurotrash“. Ko zna kako se ova priča završila? Rok od 48 sati je davno prošao.
Izvor: BIZLife/Inc.com
Foto: Pixabay