Vlasnik čuvene „booking“ kompanije: Zašto hoteli moraju da budu „instagramični“?
Rezervacija sobe i večito pitanje „koji hotel odabrati?“ može biti komplikovan i frustrirajući proces, ali ne nužno.
Zbog toga je Sem Šenk osnovao onlajn kompaniju za putovanja „HotelTonight“, koja omogućava korisnicima da bukiraju hotelske sobe u poslednjem trenutku putem aplikacije ili sajta. Vrlo jednostavno i bez dodatnih komplikacija.
„HotelTonight“ nudi hotele široke ponude što se cena tiče; oni svrstavaju hotele u različite kategorije od „osnovnih“ do „luksuznih“, piše Biznis Insajder.
Ljudi biraju hotele „po nostalgiji“, kaže Šenk. „Sitnice kao što su kolačići i mleko pre odlaska na spavanje, zanimljivi pokloni poput seta za tuču sa jastucima – to su stvari koje su drugačije i koje se pamte.“
Pored svega toga, hoteli moraju biti i „ekstremno fotogenični“, dodaje Šenk.
On je objasnio da hoteli moraju da budu jedinstveni, vredni toga da se priča o njima i „instagramični“.
Jedan od takvih hotela, koji je i dostupan na „HotelTonight“, jeste i „Arlo House“ u Njujorku. Lobi u hotelu ima prodavnicu slatkiša i prodavnicu pića koja nudi sveže, lokalne proizvode. Na krovu hotela se održavaju časovi joge, a postoji i zid koji je tu isključivo zbog Instagrama, na kome piše „Svako veče treba da se završi sa pričom“ („Every night should end with a story“).
View this post on Instagram
We had a blast working out with you all this rooftop season. See you again next summer!💪
A to koji je grad najkreativniji, Šenk je bio vrlo jasan – Njujork.
Izvor: BIZLife, BusinessInsider
Foto: Pixabay, Instagram