Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    vivaldi forum

    „Trebalo nam je 10 godina i 40 događaja da dođemo do prvog rasprodatog ‘Vivaldi foruma’ ”

    „Mokrogorska je potpuno otvorena za povezivanje sa svim brendovima koji osećaju da sa nama dele vrednosti i žele da budu deo jedne nesvakidašnje poslovne priče na obostranu korist”, za BIZLife poručuje Stefan Đuričić, direktor Foruma „Vivaldi forumi”, u Drvengradu, tokom 14 godina postojanja uspešno su se ustoličili kao koncept koji promoviše i kreira impuls poslovne, marketinške, korporativne, medijske i investicione domaće scene, s fokusom na autentične ljude i predavače.

    Dok čekamo početak „Prolećnog Vivaldi foruma” (22‒24. mart), razgovaramo sa njegovim direktorom – Stefanom Đuričićem.

    • Krovni slogan ovogodišnjih „Vivaldi foruma” jeste „SEE Opportunity in…”. Šta to konkretno znači u pogledu tema i predavača koje ćemo imati priliku da vidimo?

    Krovna tema je direktno povezana sa dugogodišnjom filozofijom „Vivaldi foruma”, a to je kontinuirano pomeranje granica i kreiranje iskustva koje inspiriše i pokreće učesnike. Kao što smo mi videli priliku u kreiranju jedinstvenih poslovnih događaja koji su potpuno drugačiji od standardne ponude poslovnih konferencija, tako kroz govornike i teme ove godine pozivamo sve učesnike da prepoznaju barem jednu novu priliku u svom okruženju.vivaldi forum

    Tema u svom nazivu nosi velikim slovima „SEE” – ukazujući na regionalizaciju „Vivaldi foruma”, koja će nam dodatno proširiti vidike i ukazati na beskonačnost prilika oko nas i važnost da u svom okruženju preuzmemo inicijativu i budemo aktivni pokretači pozitivnih promena.

    Kao i u prethodnim godinama, slušaćete priče mnogih govornika koji se do sada nigde nisu pojavljivali, upoznaćete mnoštvo sjajnih ljudi, uživaćete u bajkovitom ambijentu Mokre Gore i vratićete se svojim svakodnevicama sa novim idejama, poznanstvima i bogatiji za jedno nesvakidašnje iskustvo.

    • Pred nama je „Prolećni Vivaldi forum”. Šta će biti drugačije u odnosu na prethodni?

    Na „Prolećnom Vivaldi forumu” tema je biznis i preduzetništvo, a u skladu sa tim, imaćete priliku da čujete neke od najvećih poslovnih autoriteta našeg regiona, ali i mnogo više od toga. Kada je reč o govornicima, imaćemo priliku da čujemo nekoliko inostranih govornika koji će prvi put govoriti u Srbiji. Na talasu prethodnih godina, biće i nekoliko autoriteta iz oblasti izvan biznisa, koji će nam svojim životnim stavovima pomoći da stvari sagledamo iz novog ugla i, možda, nešto iz potpuno druge oblasti primenimo na biznis.

    vivaldi forum

    Za one koji su već bili na „Prolećnom Vivaldi forumu” najveća promena biće u iskustvu koje ćemo kreirati. Spremili smo mnoštvo aktivacija, interaktivnih aktivnosti i radionica, kao sastavni deo onoga što će učesnici poneti kućama. Utisak povratnika na „Vivaldi forum” biće potvrda da se i od presedana koje smo postavili u prethodne dve godine može dalje napredovati, a novi gosti, verujemo, postaće redovni i u narednim godinama pratiće dalji razvoj projekta „Vivaldi”.

    • Imamo priliku da vidimo video-sadržaj koji kreirate u promotivne svrhe („DechkoTzar”, na primer). Da li je to jedan od noviteta u pogledu vaših komunikacija?

    Kada je reč o komunikacijama, volimo da istražujemo i testiramo nove forme. Međutim, osnova tih projekata je dugogodišnja vrednost Mokrogorske, a to je povezivanje sa brendovima usklađenih vrednosti i stavova i pronalazak što više modela zajedničke saradnje, razmene iskustva i međusobne podrške.

    „DechkoTzar” je sjajan primer prirodnog toka izgradnje odnosa između dva brenda – od dolaska Nikole Radojčića kao govornika na „Prolećni Vivaldi forum”, njegovog uključenja na naš program za preduzetnike „Bolji biznis”, pa do toga da je naš ceo tim ponosno obučen u dukseve i majice „DechkoTzar x Mokrogorska” i, na kraju, do partnerstva na „Vivaldi forumima”. Mnogo je takvih primera u Mokrogorskoj. Sposobnost da stvaramo ljudske i temeljne odnose kroz biznis čini nas izuzetno ponosnim.

    „Vivaldi forumi” su proizvod takvih saradnji i međusobnog razumevanja, te koristim i ovu priliku da naglasim da je Mokrogorska potpuno otvorena za povezivanje sa svim brendovima koji osećaju da sa nama dele vrednosti i žele da budu deo jedne nesvakidašnje poslovne priče na obostranu korist. Čekamo vas.

    • „Vivaldi forumi” su priznati i prihvaćeni kao jedan od najvažnijih domaćih skupova privrednika, s neupitnom simboličkom snagom koju Drvengrad poseduje. Kako zadržati takav status i može li se on unaprediti?

    „Vivaldi forumi” su u tom smislu klasičan primer „uspeha preko noći” – trebalo nam je 10 godina i 40 događaja da dođemo do prvog rasprodatog „Vivaldi foruma”, a prethodne tri godine težimo ka tome da se diferenciramo od konferencija i skupova, a da sve više predstavljamo košnicu sjajnih ljudi, ideja i inspiracije.

    vivaldi forum

    Priznanje, prihvaćenost i važnost posledica su dugogodišnjeg marljivog rada, ali nikada to nije bio prvenstveni cilj i neće uticati na to da sa mrežom partnera, koselektora i govornika nastavimo da kreiramo za sada unikatan regionalni događaj, uz tendenciju širenja i na svetsku scenu u godinama koji dolaze.

    Standard Mokrogorske, pa i „Vivaldi foruma”, jeste „više i iznad”, a pored toga što nam stoji na zidu u kancelariji, to i živimo. Oni koji su to prepoznali postali su dugogodišnji prijatelji i pokretači „Vivaldija” i pomažu nam da nastavimo da koračamo malim koracima ka uspehu.

    • Šta se vama najviše dopada kod „Vivaldi foruma”?

    Posmatrajući iz poslovnog ugla, „Vivaldi forumi” imponuju mom takmičarskom duhu i u kontinuitetu predstavljaju izazov – što kroz realizaciju četiri ovakva događaja godišnje, što kroz zajedničko očekivanje svih u Mokrogorskoj da svaki naredni „Vivaldi forum” bude ozbiljan iskorak. Nije lak zadatak, ali uživam u procesu i ne bih voleo da je drugačije. Rast „Vivaldi foruma” i rast mene i ostalih u tom procesu vrlo je isprepletan i plodotvoran za sve uključene.

    Iznova sam pod utiskom broja neverovatnih ljudi i priča koje kroz „Vivaldi forume” upoznam i sa kojima imam čast da ostvarim kontakt. To je nepresušan izvor inspiracije da možemo više, da je sve moguće i da je sve u našim rukama.

    • Od kog predavača očekujete najviše u ovoj godini?

    Najviše očekujem od onih o kojima, zapravo, najmanje znam. „Vivaldi forumi” sadrže tu određenu dozu rizika da ni mi, kao organizatori, ne znamo tačno šta da očekujemo od određenih govornika, jer je često to prvi put da se pojavljuju u sličnom formatu, a tom faktoru iznenađenja se prepuštamo i u njemu uživamo.

    Na „Prolećnom Vivaldi forumu” 2020. govorio je veliki broj najpoznatijih imena srpskog i regionalnog biznisa, a u publici su bili preduzetnici i poslovni ljudi, a možda je najjači utisak ostavio Slavimir Futro kroz duhovitu, emotivnu i iskrenu priču o svom putu, pa i poslu. S poslovnog stanovišta, to i nema smisla, ali kada sagledamo malo šire, shvatimo da se filozofija iz jednog posla poput Slavimirovog „Complicate Simply” može primeniti u bilo kojoj sferi života, pa i posla. Takvim govornicima se najviše radujem ove godine.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE